Khamis, 16 April 2020

UBAH CARA HIDUP UNTUK LEBIH AKTIF






Assalammualaikum,

Sejak tahun 2017 sehingga kini cara hidup aku pun dah berubah.

aku join sukarelawan wanita yg perlu jd urusetia di sna sni lg2 apabila hujung minggu

bila xde kerja aku mesti habiskan waktu dengan program kesukarelawan. aku minat.


urus setia haji cilik


kawad kaki kebangsaan peringkat negeri selangor, wakil pejabat



memang dari sekolah lagi aku minat kawad. so aku ingat nk try buat kali terakhir..

dah tua2 esok xnak la..malu.



indahnya pengalaman ni. tq semua


tema petani..lantok citu..makcik layankan jela


acara gotong royong memasak masa raya korban


penat wei kawad..tgok muka tu..:P



makcik nk pegi sawah ni..


dah separuh mati, latihan sblm acara sebenar



bila tiba jadual ngaji pd minggu tu haruslah wjb ngaji dulu diutamakan.

kerja ke..sukarelawan ke..tpkse tolak tepi.




wakil pejabat, larian 5km je..sempot..ank turut serta.


kursus


senamrobik with wanita hbt


nk hidup sihat


layan lagi..


ahli dah bertambah ramai



with my bff since form 3..


masa memang banyak habiskan di luar..kerja ke

sukarelawan ke...mengaji ke..tetap bawak anak n suami di mana2..



Tiada ulasan:

PENGALAMAN NGERI DALAM BILIK BEDAH

Assalammualaikum, lov sambung lagi cerita dari yg ni pengalaman-mengandungkan-anak-kedua masuk je bilik bedah semua dah...