Khamis, 16 April 2020

BANYAK PROGRAM





Assalammualaikum,

kerja dekat ofis baru ni selain dari kerja pejabat / pentadbiran yg terlalu banyak

kami juga banyak program-program luar semua yang berkaitan dgn politik,

keagamaan / kaum / setiap perayaan

semua kami sambut. mcm tu jugak dgn karnival sukan dan kesihatan.



Program pertama aku..dgn member2 ..ramai yang dah takde..bertukar, 

naik pangkat dan ada yg sudah bersara..mcm biasa si gile2 tu aku.


masa ni aku ditugaskan jadi jurugambar majlis. pertama kali aku pegang

kamera besar dan mahal cmni.. menggigil tgn. dgn xreti nk adjust apa sume

aku terima je tugas apa pun.

dah la ditugaskan ambk gambar org besar2 yg xnak bergambar..aku terpaksa pujuk

ikut je org tu g mana2..sabo jela..pengalaman.




pertandingan bowling, kena masuk jgk. kau xboleh ckp kau xreti main, kau ada hal

dan apa2 jua alasan. baju free hoke. phuhuhu


my husband turut join hoke coz xcukup pemain. ini bkn masa kau nk bg alasan

semua kasi settle..lol



sambutan hari kemerdekaan, masuk tv hoke..hehe

hari cuti ke...xde asln ye..koje!!! lol


masuk pertandingan pjbt tercantik sempena merdeka..

kami berpakaian pun ikut wrna bendera Malaysia tau..


majlis hujung tahun yg mmg ada tema berlainan setiap tahun 

(tema koboi)

ko bygkan aku ambk kedatangan tetamu cmtu...jgn pelik.

lps tu aku kne menari ats pentas lg pelik.


program dkt luar pd hari cuti jgk ni, tema songket. kami penat ni..

duduk dkt cafe nk mkn n minum..lps settle keje..


ini program spnjg 2017 wei. hari cuti ke hjg minggu ke lg byk program kami

wjb join, lg2 yg ada tema2 ni..byk program..pnt tp seronok.

baru rasa mcm aktif idop aku ni. bekembang sket. lol.



2 ulasan:

wailsbabicz berkata...

The Tribute To Tribute To Tribute To Tribute To Tribute To
This titanium quartz tribute to Tribute Tribute To Tribute is just some of the fun you can get at this site! Take a trekz titanium headphones look titanium meaning below titanium fitness for the amazing titanium mountain bikes tribute to Tribute To Tribute To

Unknown berkata...

a687j3dwwls962 penis pumps,cheap sex toys,male masturbator,horse dildo,dildos,wholesale sex toys,dildos,wholesale sex toys,sex toys c482u3wblqs341

PENGALAMAN NGERI DALAM BILIK BEDAH

Assalammualaikum, lov sambung lagi cerita dari yg ni pengalaman-mengandungkan-anak-kedua masuk je bilik bedah semua dah...