Khamis, 16 April 2020

HELLO 2020, IM BACK



Assalammualaikum..

Selamat melangkah ke tahun 2020 korang

tak sangka kan sampai jugak ke tahun 2020, dulu dengar pasal 2020 ni dlm lagu 

wawasan 2020 tu je, katanya pada 2020 nanti ada menara tinggi-tinggi langit

rumah tinggi-tinggi, kereta terbang..masa tu kecik lagi..

baru sekolah rendah kot..jadi perasaan mcm mungkin pd zaman tu 

aku xde lagi..mungkin zmn tu ank cucu cicit aku je yg rasa..masa tu la..



rupanya sampai jgk ke tahun ni..alhamdulillah...usia pn dah 39 tahun wei..wes tuek.



aku tengok last aku update blog aku ni pada bln 10 tahun 2016 .. lama gile..

apa jadi sebenarnya pd aku dari 2017 hingga sekarang?

xjadi apa pun, tetap manusia paling busy dalam dunia aku.


ok aku pendekkan cerita ye, 2017 aku mula bertugas di pjbt lain, aku telah pun berpindah 

jabatan lain. sebab pindah? adalah kerana aku penat jaga stor, bila aku mohon ditukarkan

or ditugaskan kerja lain, bos aku jwb, saya nk awk je yg jaga stor tu

awk je yg layak jaga stor tu, saya xnak orang lain.

so aku pun dah terlalu penat kot dan boring jugak pun hado..


aku nak buat kerja pentadbiran, kata pendek adalah kerja-kerja pejabat.

so alhamdulillah, memang semua kerja pejabat aku buat dkt pejabat baru ni.

jadi aku LANGSUNG xde masa nak tengok fb ke, wssp ke..sbb terlalu byk kerja

ko bygkan ko dtg2 lapur diri tu kwn baru ko tunjuk surat2 yang perlu didaftar masuk sahaja 

ada 3 meja. bukan 3 helai surat...surat2 tu semua ada diatas 3 meja.

tengok je rasa nak menangis. hihi..



rindunya pada blog busyuk yg xde pembaca ni..aku bajet2 mcm ada org baca lah ye..

phehehe..eh btw tq la pd kwn2 yg masih baca, komen dan ada yg mntk aku hapdet blog..

aku jwb eh..aku pn xsedar aku ada blog..patu aku blah..kuang ajau nya aku

sorylah..kdg2 terjumpa di pintu lif, pintu tandas boleh hai2 bye2 je..

semua nk cpt mengejar tugas n orang yg menunggu






pape pun alhamdulillah aku masih ingat lagi password blog ni setelah 2 tahun aku cuba 

xpernah berjaya. apakah aku sudah terlalu tua untuk mengingatinya..puiii

kalo laki aku dengo mezti dia marah...katanya suka sgt ckp diri cmtu...39 is nothing la mama

mama comel dan masih gile2 macam dulu2 cuma dah gemok je..

atte kuang ajau nya tidak bertempat..aku gelak je

diet ntah kemana...semangat yg hilang btol..


eh pnjg nau ye aku membebel..aku mmg pantang jumpa keyboard..

bye..

Tiada ulasan:

PENGALAMAN NGERI DALAM BILIK BEDAH

Assalammualaikum, lov sambung lagi cerita dari yg ni pengalaman-mengandungkan-anak-kedua masuk je bilik bedah semua dah...