JOM TERJAH~

Selasa, 9 Jun 2015

MAJLIS PERTUNANGAN ANAK BUAH





Assalamualaikum,

Hujung minggu yang lalu lov sekeluarga ke majlis pertunangan

anak kakak ipar lov, anak yang keberapa tak pasti

coz anak buah lov ramai

 huhu jgn marah hokei.. :P



jom layan gambar..


Masa kenduri ni lov cuma datang pada hari ahad je coz kena kerja

ada tangki rumah kuarters kat ofis tu bocor plak

then bos pun dah call kontraktor suh dtg betulkan

bos minta lov pantau la kerja diorg sampai siap..

sory la kakak ipo ku syg.. xdpt nk rewang2..


yela mjlis ni penting bagi kakak coz majlis pertama yang dia adakan

anak perempuan pertama kan..

majlis pertunangan ni pun agak besar-besaran.. sampai seluruh

ahli keluarga dari perak pun turut hadir sama

dah macam majlis kahwin pulak rasanya..


makanan jangan ckp lahh melambak2...semua hado...hadoii

 rusak diet ku...


orang kuat, orang dapur, kakak ipar lov..tuan rumah yang tudung hitam putih tu..theheh
 
kepenatan la tu..
 
kakak ipo tudung biru dan dua lagi makcik lov dari perak..
 


antara sepupu, saudara mara sebelah suami lov..
 



bff ank buah lov...masing-masing dok bergambar je kejenya..

comei2 budak2 nya..
 


pelamin? ok....cantik ringkas dan cute...thehehe
 


Pengantin,...eh bakal pengantin..ni baru tunang je..muda sangat lagi..

tapi dah bertemu jodoh yang  difikirkan sesuai untuknya

semoga kalian berakhir sebagai suami isteri jua akhirnya nanti..
 



Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang