JOM TERJAH~

Selasa, 6 Januari 2015

KATA DIET TAPI GEMUK JE...HAHAHA




Assalammualaikum,

da lama x update psl diet pemakanan sehat lov..

sehat la sgt..


korang tau ke tak tahu lov pn xtahu..hahah bole?

haa lov xtau korang tau ke x lov ni buat diet atkins..

serius diet ni bgos..dari byk2 diet yg lov da pernah buat..


berat bole turun kaw2..

tp ole kerana lov asyik sakit je, dokter pn dpt tgkp...

elo? cik adik u buat diet apa2 ke yg i xtahu?

u asyk sakit je...i ingt u ada buat diet yg xsesuai dengan u la..




--..--



berat saya dari 75 turun ke 65 dote xgembire ke??

walopn xnmpk perubahan tu kt bdn saya..

tp sume bju2 lama saya da bole pakai tau.. :P


dote senyum... lov tau dia bengang.. :P

i ingt u da capai 65 tu u xpyh buat diet ni lagi..

dote!! xbole i nk capai 55 tau.. :P


tekojut dote...55? mana bole..itu berat asal u ke? memang xbole punyer..

xla..berat asal saya 40 - 45...

lg tebeliak bji mata dote...hahahaha




skrg ni u stop je diet u ni,.. i pn da risau nk bg u mkn ubt byk2..

asyk ambk ubt mkn ubt je u ni...bhaya..

lg u nk mntk ubt yg kuat nk bg u xsakit2...lagi xbole...

slh tau kalo i buat mcm tu..


T_T






so lov pn da stop hmpir sebulan diet ni..tros berat naek balik..

dari 65 ke 68...tahniah..ia mungkin akn membesar ke 75 balik

or lg serius dia akn naek ke 80++ plk..





TIDAKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!



tros carik cloud 9 buat kunyah2 sambil risaukan berat 

yg semakin naik...hahahaha




korang rasa nk tampo ajekan...tp korang pendamkan je perasaan tu.. :P



so skrg lov da stop buat diet...yeyyyyy :(

pure2 happy bole x...boleh la ye...

tp ajaibnye.. bile lov stop je diet ni..lov tros sehat balik..

itu dgn keizinan dari Allah jugak la kan..


xde la nk slhkan diet atkins sbenarnya..i lov atkins ok..

dlm ati..erm da baik ye...nk start balik atkins la..hahahhaa

-gelak org jht-




tp riso jgk, kalo sakit balik patu jumpe dote mzt dote tu tros resign kan..

give up dia ngn psakit mcm lov ni..hahahah

maap la dote...impian xkn thalang dgn apa pn..


wahahahaa slmt dtg bdn yg sht....tnggu lov kerjekan ko nti..


hohoi hrp2 mampula nk ulang balik step 1 for induction ni nti..



bg smngt kt lov ok...weeeeeeee



ok la papai...




Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang