JOM TERJAH~

Isnin, 5 Januari 2015

HAPPY 2015




Assalammualaikum...alhamdulillah masih hidup lagi..

ermmmmm indahnya idup ni kan..

pejam celik pejam celik dah tahun baru...hohoiii tua sudah..

apakah mampu untuk kekal dlm usia belasan tahun yg penuh keseronokkan?

usia 20 tahun yang penuh keindahan? percintaan?



apa di pandang kisah yang lalu, biarkan ianya berlalu bersama masa..

masa keseronokkan, keindahan, percintaan, kebebasan..

semua tu jadikan pengalaman..satu pengalaman indah

yg mana satu hari nanti jikalau berkesempatan..

yg boleh kita jadikan sebuah cerita untuk ank cucu kita..

-hohoi terasa sgt tua dah ni-


ohye, SELAMAT TAHUN BARU 2015 semua pembaca

n blogwalking lov note..jgn la korang trase tua plak bca blog ni..

penulesnya aje yg da bajet tua ni..btol trase tua tau..sedeh plk..

huhuhu




azam tahun baru? ermm sebenarnya bila da tua ni xde la pasang azam

baru stiap kali tahun baru..sebenarnya setiap kali nak pejamkan

mata pd setiap malam sebelum tidur lov mzt pasang azam baru..

like this one..



ya allah hidupkan aku untuk ari esok,

ya allah aku nk buat baik pd org tu org ni ari esok..

ya allah bg aku kesmpatan itu ini..

dan byk lg...rsa serius gile rsa akn mati je setiap kali nk pejam mata..

T_T


So, sejak jadi tua ni..hohoi sgt2 trase hoke..ermm sejak umur dah 33

sebenarnya ke 34 ni..lov cume berharap idup lov ni boleh scara lgsung 

n xlangsung membahagiakan org2 yg berada disekeliling lov..

i wish ..



ohye, lov baru je baik sakit..sakit ni truk sket..

memandangkan skrg ni musim hujan, sejuk..org yg sakit asthma ni

mmg ni waktu genting utk kami..sgt tseksa..asyk cuti keje je..

hrp2 xdela kne buang..huhu


hei..sakit tu penghapus dosa ... walopn sedeh, sakit, xlarat

n mcm2 lg perasaan ni..tp tanamkan dalam ati..

moga2 segala dosa2 kecil dpt thapus dgn sakit ni..aku da byk sgt bdosa..

hohoi skrg pnulisan lov da laen2 sgt kan...


hahahaha


hrp2 korang xckp lov ni buang tebiat ye..

kite xtahu apa org tu rsa coz kite xberada dlm kedudukannya..hoke?

positif!!!!


pape pun, lov maseh bersedih coz xdpt nk pergi tlg beri bntuan

pd semua saudara yg terlibat dgn bncana bnjir besar yg melanda negara 

kita ni..lov saket time tu..ikutkan hati nk pergi jgk...

smngt juang tu tinggi walopn diri xmampu..


ohye, ingt semua yg baik tu dtgnya dari allah..

sgala yg buruk tu dtgnya dari perbuatan kita sndiri..

cuma ianya berbalik pd kita..ingt sntiasa  berbuat baik..

syg menyayangi oke..


lov syg korang..muah!! 

ala xpayah la ckp, lov tahu korang pn syg lov jugak...

malu la tu nak ngaku.. wahahaha 

-prasan comel walopn da tua-


:P


papai..





Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang