JOM TERJAH~

Jumaat, 31 Januari 2014

ANAK SAPO LAH NI.. KESIAN DEN TENGOK




Assalammualaikum,

apa khabar sume sume wanita jelita  ibu2 di luar sana..efefefe..

hope sume maseh stedi, kekal cun comei lote gitu..ahaks..


oye, dimanakah ank2 anda pd ketika ini?

-mcm bese dgr kan dialog tu?- :P



inihaaa..kisah ank omak ni..

 dek beknau omak dia ada kereja bdekatan ngn pusat jgaan tu..

so,omak ambilla ank omak skali...bwk pi ofs ni haaa..

kalo dak memokak yo nk ngikut pi ofs.. bkn xnk bwk tp.. 

1 ni bkn ofs abah dia, then 1 laei..

opis ni da thp brada d gunung everest..


ko buatla air pns semedang..seminit je air pns tu jd air peti sejok..

haaa bygkn btapa sojuknya dlm ofs ni..

da la omak nk buek kereje..ank omak memokak yo kesejukan


idak dpt ditahan da omak melihat n mdongarnyo..

sian plak ati nengokkan ank omak ni..

omak bwk la poie setor..dlm tu pun sojuk gak..

tp pevesi la siket..hahahaha


leke2 buek kereja...sonyap yo.. apo koheinya ngn ank omak ni..

nengok2 udah belayo di singgah sana omak..

tidoooo..kojut2 xmau bangun dah..


sodap bebeno tidor cenggitu gayanya..haa lantak dek ekau la..

tido tido..omak byk laei koreje ni haa.. pufff...


apa bahasa yg aku guna ni haaa...kjp ngori kjp perak..

lantak korang la phm ke idak kan..hahahaha

ce nengokkan gambau ank omak ni haa..

bgayo dak?? :P


ank..anak..jdlah ank yg bguna ya satu ari nnti..

bljr rajin2..jd ank yg solehah..

kerja yg hbt, yg bguna utk agama & ngara.. 

jgn jd mcm omak ni haa..kje bgai nk mati..huhu sedeyh je.. 

 
ksian nengok..seb bek ada byk bntl n simut..  ehehe

kalo diingat2kn balik,

pwincess ni dari dlm prot mmg slalu ikut lov g ofs..



ehhh...dlm prot mmg la..xkn nk tinggalkn prot kt uma 

then g ofs kan..hahahah


:P

Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang