JOM TERJAH~

Selasa, 4 Disember 2012

KEMPEN DERMA DARAH



Assalammualaikum,

lov nak kongsi cerita minggu lps

dimana ofs lov menganjurkan Kempen Derma Darah


cerita ni bermula pihak Pusat Darah Negara (PDN)

mnta pjbt kami agr menganjurkn kempen ni..

kami berurusan rentetan  dari lawatan kami ke PDN xlama dulu


so, da bincang sume bos terima plak..

so mjls ni blngsung pd 26 November 2012

dari jam 9 pg - 12 tghri..


peserta dari jbtn mula2 dftr tu dlm 70-80 org..

tp bila tiba time btol2 ramai yg xde

coz ada yg tlibat ngn urusan banjir di Sepang

n lain2 urusan rasmi..


memang rasa tkilan sgt pd phk PDN

da susa2 dtg bwk sgala klengkapan tp xmcapai target

apa pun pjbt lov bjaya mderma drh sramai 40 org..

yg dtg 45 tp 5 org tu reject myb ada mslh ksihatan, dmam dsb


tp best! alhamdulillah semua bjln lancar..



pegawai perubatan  menyediakan kelengkapan



slps 1/2 jam tempat ni dah penuh ngn org..syabas korang! terima kasih!



ada yg takot2 pd mulanya tu pun da berani n da bjaya

menyumbang sdikit drh utk mereka yg bkl memerlukan..

kalo bkn utk kita, mgkin saudara mara kita, kwn2 kita..

xkisah la siapa dan apa bangsa pun

hidup ni kan utk memberi..

memberi dgn apa yg kite tmampu.. ^^



sebelum betol2 boleh mnderma,

pemeriksaan demi pemeriksaan akn dijalankan

agr setiap drh yg disumbang itu selamat utk digunakan

kmudian nanti



bgos betul budak2 ni, terima kasih coz korang snggup dtg..

dan mnyumbang..korang mmg best!



its my time, da dok ksana kmari nguruskn sume ni

diorg dok mekak2 coz org yg anjurkn xderma..

lol

lov pn apa lg dok brator la dftrkan diri utk mderma..

alhamdulillah boleh n xde apa2 masalah..



petugas2 PDN mesra2 belaka

terima kasih


isi borang semua~~



hohoho ada yg mcm nk menangis pn ye gak..tp thn ye..

korang power..hoho


so inilah hasilnya stelah mderma drh ..utk penguat tenaga.. hehehe

lov mmg ada buku derma drh ni.. drh lov jns B

bila da derma drh bdn trasa ringan je..

kepala pun da xde pening2.. yesss!!



pegawai perubatan da nk balik..sedang susun brg2..

terima kasih cuz sudi dtg,

terima kasih di ats kerjsama yg bgos ni..

trima kasih di ats lynan yg baik jugak..

laen kali hrp boleh jumpa lg.. di kempen2 yg lebeh bsr lg..



bye selamat jln ye PDN...

kpd sesiapa yg nk menganjurkan kempen derma drh kt pjbt korang

syrkt ke, kedai ke or apa2 pn la kan

korang nk tahu cmne korang leyh g ke





selamat menderma drh..bkn menderma dara ye..

bye2..






2 ulasan:

hazman fadzil berkata...

kat ofis pun kerap gak buat program derma darah tue... tapi tak pernah pergi... hehehehe

lov-note berkata...

wah bgosnyer ofs hzmn fdzl slalu buat program drma drh..aik? awat xpi? takot jarom eh?? ehehehe

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang