JOM TERJAH~

Rabu, 11 April 2012

ASSALAMMUALAIKUM SAHABAT...


Assalammualaikum, 

Alhamdulillah hari ni merupakan hari ke 6 lov jatuh saket..lg.

smlm da mula boleh bgun, tu pun tpkse kuatkan diri 

mmg bjln tp rasa nya mcm sdg terbang je kan..hahaha

smlm ada exm IT kt INTAN, da gtl2 mohon kne la g kan

xg kang syg plak, tetibe tempah nama disenaraihitam apekehal plk kan..


Erm, dah lama rasanya xbukak blog ni, ape lg on9 kt mn2 tenet,

ofs? hampeh..dlu2 ble la kalo time2 rehat tu bukak2 blog kengkawan..

bca2 n komen sket2.. skunk lgsung xble da kne blok ngn batu blok.. lol

-mrh la tu-



Tahun ni mcm2 kejadian yg kesemuanya boleh lov katakan,

psl jatuh saket. start2 ngn pwincess demam sminggu,

lps tu lov plak 2 minggu... lps tu pwincess balek..



sedang2 pwincess nk baek tu dpt brita bpk kt kg plk masok spitall

n sampai skrg ni bpk xsht2 lg... lps tu abg jatuh saket dkt2 2week gak

until nw abg xsht2 lg, wlopun demam da kebah tp mata still merah

-kata org tua2 pns dlm-


then kalo da ank n suami tu saket, mmg xsah la kalo 

si isteri n ibu ni ambek saket tu kan.. heheeh

yela da kite yg menjaganyer...sket byk dpt gak..


tp mmg musim dmam skrg ni, lov langsung xkena asthma

tp dmam pns n saket mata..dmam da xda tp mata still bengkak lg..

dari ubt farmasi, ubt spital, ubt farmasi balik xbaek2..

dugaan besar ni..


lov doakan semua kwn2 lov, fmly, n semua saudara2 diluar sana

xdela dpt penyakit yg melarat2 cmni..xhenti2..kesian sgt tau..

bdn ni da rasa lemah sgt..mkn hape pun xrasa..payau je tekak ni..

korang byk2kan la mnum air mineral..

tp kalo da saket jgk tu anggap je dugaan dari Allah

kpd hamba yg disayangiNya..

-mgkin utk dihapuskn dosa2 kecil dgn saket ini, 

or mgkin ujian utk kuat ke x hambanya ktika dlm keadaan tidak bdaya dlm bribadah 

kpdNya-


-kite kena slalu bersangka baik kpd Pencipta kita kan-

pic? erm byk pic2 msa saket ni coz xde keje so asyk tgkp pic sndiri je

tp xde plak pakek tudungnya...so xble la nk dilotakkan kek cni..eheh

soriiiii...


erm rindu kat semua, xsbr2 nk g pantau blog kengkawan ..ehehe 

-pantau?- x_x    


-ayt xbape nk btol tu mgkin sbb ubt da tlalu byk msuk otak 


bye..


Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang