JOM TERJAH~

Khamis, 26 April 2012

SENTAP T_T



Peristiwa mlm tadi sebenarnya,

lov n abg xnk mkn mlm td.. so odw balik uma tu kami tapau nsk aym kfc buat pwincess

lps solat apa smua lov pn hidanglah nsk tu utk pwincess, ank dara lov.

**


lov pn dok dpn dia lyn dia mkn sambil nengok tb..

set nsk aym tu kn ada 2 ketol aym, nsk, air n sup..

dia da mkn2 tinggal lg sketol aym tu.. jom bca luahan ati lov.. :P

**


pwincess : adek xnk da aym tu..

umi : adek xnk? mkn lah.. hbskan..

pwincess : xnk, umi jgn usik plk adek nk bg abyh aym tu..

umi : ha oke tapelah nti abyh da hbs ngaji adek soh la dia mkn

**


-abyh nye pun keluar bilik-



pwincess : abyh, mknlah aym adek ni.. adek xnk

abyh : tapelah bg umi je.. abyh xnk..

pwincess : umi xnk, abyh mkn lah.. adek nk bg abyh je..

-tercengang lov dibuatnya-

**


abg : ayg mkn la yang, abg xnk..

lov : tapelah abg je mkn, ayg xnk.

abg : lah nape plak ni? -tros abg dok kt sbela-

lov : adek nk bg aym ni kt abg je, bkn umi dia.. -tros blah g mndi mlm2 buta-

**


dlm tgh mndi tu boleh lov menangis teresak2? ce bygkan..

bendanya bkn beso sgt pun, budak tu bkn tahu pun apa yg dia ckpkan..

dah mmg pwincess tu manja lebeyh ngn abyh dia nk buat lagu mn kan?

**


lov nta kenapa terasa sgt dihati, lama lov mndi.. sampai mata bengkak2..

bgkak bkn pasai dok berendam lelame, tp coz nanges.. hahahahaa

errrr, lov kua lps abg ckp dia nk kua g msjd..

**

lps siap2 sume lov dok dpn pc, xbleyh nk blajo.. lov maen game.. -sewel-

terbawak2 kan? emo btol lov mlm td..

pwincess xde apa2 perasaan, cume agk bengang sket ngn  lov

coz, rupa2nya masa lov mndi tu pwincess kne tocer ngn abyh nyer

**

da saket mata maen game, tros bareng kt katel tgok tb..

pwincess da oke kot dari mrhkn lov, tros dia ambk bntal bareng sbela lov..

tp lov xble nk control hati lov yg da sentap ngn apa yg pwincess ckp td..

**

nta kenapa lov rasa mcm org gaji plak, tetibe rasa dia xske xsyg kt umi dia ni

dlm mcm2 benda yg dia buat lov ble sbr..tp cara dia ckp mlm td tu..

aduhhhh sentap btol.. bygkan la sampai lov nanges2.

**

kikiki.. oke2 kite sambung oke..

then tgh bareng2 tu pwincess kjp2 tgok lov, myb dia pelik tgok lov xbckp ngn dia..

-lov kalo mrh mmg style diamkn diri je-

xboleh, rasa kesian..nk tgok dia..nk pelok dia.. tp bile tgok je dia

air mata lov ni asyk nk mlimpah ruah je..aduhhh trok btol..

sampai la da time dia nk tido tu dia bsuara.. slalunya umi dia yg tnye..

ni umi xbckp2 dia bukak mulot

"umii.. umi xbuatkan adek milo ke mlm ni? adek nk milo umi.."

**


mcm yg lov ckp td la..nta dtg dari mana perangai burok ni..air mata lov xbenti2 ngalir..

uwaaaaaaaaaaaaaaa

konon2 nk tunggu air mata kering coz xnk tunjuk kt pwincess yg lov nanges..

tp rupa2nya sampai lov tertido, sedo2 da pg...

sedeyh sgt xbuatkan dia air milo mlm td..kesian ank umi..maaf ye..

**

bgun awl pg ni, gsok bju, buatkn air utk abg n milo utk pwincess,

kjotkn dia, mcm biasa stiap pg..lps siap2 dia minum..mcm biasa..

but pg ni abg hntr lov g keje dulu coz lov n dak2 ofs ada bgkel kerja di luar..

**

dah salam2, lov cium n pelok pwincess, then beri salam lov belalu pegi..

dlm ati msa tu trasa mcm ada sesuatu yg xkene, tp xingt apa..tros je menonong g keje..

xlama lps tu abg msj,


"adek da smpai sekolah, td kt ofs dia tunggu je uminya tengok blkg..

nk babai katanya..tp umi xtengok pun..

abg ckp, umi terlupa tu, baru dia ajk abg pergi.."

**


Ya Allah, itulah benda yg aku terasa somethin xkena tadi.. dgn xsemena-mena

mengalir lagi air mata ni, lov xsengaja buat cmtu.. lov memang xde niat langsung..

coz mmg slalunya sebelum masuk lov mzt pusing babai dia, then baru dia bg abyh nya jln..

kesian sgt kt pwincess..

**

bukan lov berdendam dgn ank, xde niat langsung.. lgpun apa yg tjadi bkn slh dia..

pwincess tu baru 8tahun, xtahu apa benda yg dicakapkannya..

uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

**

kenapa lov sentap, kenapa lov trasa sgt?

coz dlm idop ni, dari awl hingga akhr.. bila lov sygkn seseorg..sape2 ajelah kan..

lov akn syg sepenuh ati lov..but,

bile kite da syg org, kite xsedo diri..syg sebenau-benaunya sampai xingt diri..

akhirnya jd mangsa, akhir cerita, kita ni lah yg jht,

kite ni lah yg buruk, kite ni la yg kurang ajo, kita la si puaka tu..

**


kenapa sbelum2 ni xckp cmtu? kenapa awl2 xckp cmtu?

kenapa time ko nk mntk tolong, time nk luahkn perasaan ko, kata caci maki ko

ko xckp kita ni si puaka? si kurang ajo? hahahahahaha

**


so coz da slalu sgt jd cmni, lov da xpcaya org laen slain fmly lov 3 ketoi ni je..

but bile pwincess ckp bnda cmtu, lov da tbyg someone else yg mmg menyakitkn ati lov..

yg mnimbulkn kudis dlm ati ni..luka lama tu trasa bdrah oke..

**

eloo lov ni manusia, ada perasaan...sedalam mana pun lov cuba smbnyikan..

skuat mn pun lov gelak tawa, namun luka tu still ada..bila2 masa boleh bdrh..

**


time senang kite bsama, kenapa time susah.. time perlu buat 1 kputusan,

kite yg da byk bkorban ni yg pasti akn disingkirkan? -byk ke bkorban?- :P

itu perumpamaannya lah..

**


****




mood : rasa nk bwk diri ke tepi laot, nk mula menaip cerita cinta..cinta tragis~




v

v


ingt2 balik, insafi diri balik, itu semua ujian Allah s.w.t, bila da kena baru tau rasanya kan?

kalo xkena mslh tu, kita xkn brubahkan, brubah kearah yg lebih baek lg..

Alhamdulillah, terima kasih.

**
















Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang