JOM TERJAH~

Selasa, 17 April 2012

BERI LALUAN~~ SALAM PERPISAHAN BUAT SAHABAT

 
Assalammualaikum, 

hehehe ye lov maseh dlm mood 'bercuti' dari mnules blog..

but nk buat entry ni KHAS buat seorang sahabat..


check it out!!

v


v


v


v


 v

13 April 2012 (Jumaat) kami satu geng ofs g jsco bkt raja

n celebrate di joni khas utk memba lov yg akn btukar jbtn pd isnin dpn,

so mmg xjgka pun kami akn ke joni ari tu,

mmg xde rncg apa2 pun smpena memba nk btukar ni

coz brita ptukaran tu pun kami dpt tahu scara TERKEJOT :p



so lps mkn balek ofs, ptg tu kami dok gelisah..

dlm ati.. xkn mkn aje kot? xkn xde adiah ke? munger ke? lol

membe kami sblm2 yg btuko pn ada adiah tau..

yela adiah utk kenang-kenangan..memori bsama..ceywa.. :P



dlm kol 4 1/2 masa tu kwn pakat g mrempet carik kek coklat..

khas utk membe ni...alhamdulillah dpt jgk dia carik..

so ni la kek tu..nmpk mcm simple je, tp rasa dia sdp..

keikhlasan, n kgembiraan kwn2...huhuh sedeyh..



 kek ni kecik comei je...tp cukup, semua dpt rasa...



 acara yg dnnti2 kn...punch kad t'akhir :P

cenyum zila...kao telah dibebaskan... >:P


so ni la pengantin memba yg akn btukar tu.. miss zila.. bkn mozilla oke..

acara potong kek...uwaaaaaaaaaaaaaa sedeyh tao..

 

 kak lia : nah suap sket, sket je tapi...jgn byk2..

zila : akak niiiiii...aku xsempat geget da tarek...


zila :  ala hbs kne pipi ni, baru pas mekap td...hbs la bedak aku...
 
kem : ape ko kibas2 ni zila? brabok la ko ni, nk bersen da haku ni
 
zila : habok hapa ko ni? tepong la..
 
kem : hbs la nombor2 ksygn aku ni...brabok buat dek si zila ni.
 
zila : sampai ati ko kem, syg nombor2 ko dari ako...
 
kem : heii mztila...  




ani : hahahaha direnjis2 dipilis...ditepung di la tawar...

hai tepung busuk kami tabur....buat mu si air mata..

zila : tolongggggggggggggggggggg, tolong haku kem

kem : kehkehkeh aku ble tolong nengok je zila weyh



oke inilah rupanya memba yg telah ditepung tawar..

-acara tepung menepung mmg telah diwarisi dari jaman bjaman-

ksian membe lawa2 nk balik dah jadi mcm udang celop tepong.. huhuhu

zila : dah la tu weyh, no kamera plis...


kami : owhh ko nak balik dah ke zila

zila : korang watpe lagi kat ctu?

kami : kami nak ucap bye2 la kt ko..xboleh ke?

zila : boleh tu boleh..tp lain mcm je aku tgok korang ni

kami : ala nti kami rindu kat ko nak ucap  gak buat kali t'akhir

 

zila : ala aku dah agak dah, benci lah ngn korang ni

ani : ala bucuk-bucuk intan payong...nak ambik lagi ni, tinggalkn separo utk kak lia

zila : dah la weyh, aku balik nk pegi paso ni...

 

ani : xdpt org moto pn boleh la zila

zila : weyh da la org tengok tu, dah la weyh..malu haku..

ani : ahhh aku xkira...aku nak jugak.lalalalalala

LOL



ps : sume pic2 n dialog kt ats telah disusun n diedit oleh pmilik blog

hnya utk suka2 shja, n telah mdpt kbenaran tuan punyer diri dlm kes ini :P

dihrp zila, ko tros sukses dmsa2 akn dtg... 

da bjaya nnti jgn lupe kwn2 lama kt cni, hntr2 mcd ke hape ke ye...

ampun dan maaf skali lagi dipinta...

smoga ko tros bjaya n hppy evr after...

amin~~


1 ulasan:

Noor Wahidah Mahat berkata...

sedih kan nak berpisah dengan sahabat baik.. sob.. sob..

-madammondoq-

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang