JOM TERJAH~

Isnin, 12 Disember 2011

ORANG LAMA CERITA BARU..


Knowing tat all my fren xde blog, fb, twit, ym n all other things..

lov ni da mcm naek satu kpl yg bsr tp dok sorang2..

tgok blog or others org laen punyer ramai kwn2 lama, 

or baru bhubung n komen mcm2.. but me? urmmmm kdg2 je dpt jumpe my bff..

sampai satu masa tu lov da mcm memaksa diorg tu, 

utk ada semua bende yg melibatkn internet jalor lebar ni.. hehehe 

kdg2 tu diorg mcm buat xtau je... kdg2 tu diorg plk naek mrh asyk kne pkse..

yela masenk2 da bkeluarga.. diorg pun, boleh dikatakan hampir semua xbekerja.. 

so internet or kegunaan kompite ni mcm xpentink.. 

huwaaaaaaaaaaaaaaaa so cmne aku nk slalu bhubung ngn korank???

so cmne korang nk komen kt blog aku bile ada cite tbaru??

ahhhh so apa cite tbaru kt blog ko eh?? cite r sket.. -ade ke itu yg dia tnye?-

korang rasa patot ke xpatut lov cite... hahahaha -mmg lov buat xtau je- 

ptg jumaat tu ada satu bunyi hon kt dpn uma,

ingtkn org sbela punyer horn so buat xtau je.. 

lov jns g kje pg2 bute, balik da gelap..masuk2 uma tros kunci pintu..mmg xtau apa2..

umah ni pun xde sape prnh dtg, trutamanya kwn2 lov.. 

diorg yg nk dtg pun kne buat tmujnji 3-4 bln awl.. kihkihkih..

kua2 pintu tros lov jeret "ZURINA!!!! CMNE KO BLE DTG UMAH AKU NI?" LOL

-agk kuang ajau kan- 

uper2nyer member skola dolu2 dtg uma nk antau kad jempuan kawen..

-bkn dia punyer- tp kwn kami yg laen plak..

nama je dok skampung tp xpernah bsua muka.. 

-yeyeye masenk2 sbok ngn idop n keje masenk2- 

nk wt cmne kan.. so kami spakatlah g umah knduri kwn ITA namaeh..

ala geng2 double trouble dolu2. hiks..

kawen gak member aku... ingt g sana dpt jumpe semua member2 lama..

ermmm tp xdpt..ada yg dtg ada yg tidak..n myb time lov balik diorg dtg...

pape pun semua org yg ada tu semua org2 lama...

tapi semua dah penuh dgn cite2 tbaru.. hidup baru... rindu korang..

rindu tahun 1999.

1 ulasan:

Noor Wahidah Mahat berkata...

tetiba rindu kat my friends masa zaman sekolah jugak!! uwaaa!!!

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang