JOM TERJAH~

Selasa, 27 Disember 2011

BUDAK NI KECIK LAGI DAH BUAT PERANGAI




Tengok lah budak pompan dan boys tu.. 


dah la diorg lepak kt taman bunga.. 


siap ada air terjun..air pancut.. berdua-duaan pulak tu.. 


apa lah nak jadi ngn bangsa melayu skrg ni eh... 


mana silapnyer peranan ibu bapa mereka ni sampai jadi mcm ni?


tgok pic xsnow2 mereka ni..check it out!! 


V
V


 awww, bile dah dkt baru nmpk...its just my kids..

my pwincess wit wafi..

d one n only prince of my fren


pic ni dtgkp time hr keluarga ofs kami..

xbyk pic coz sume sbok bcuti... :P



ha meje batu bulat ni lah mak2 duduk perati ank2 maen tepi kolam,

pwincess da nk masuk tahun 2 pd 2012 ni..

wafi plak akn mule masuk tdika...

ermm cpt je ank2 ni membesar...

rsa mcm bru smlm lahirkn diorg ni..



semoga pnjg umor ank2 sekalian...
jadilah ank2 yg soleh & solehah..


Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang