JOM TERJAH~

Ahad, 2 Oktober 2011

DEMAM VAN MILO MINI T_T

 


Demam, ye demam coz dek milo ni.. 

mmg la lov skluarga mnum milo sjk dari kecik2 lagi..


dgr je ada contes milo dpt van milo mini tu lov pn ape lagi..




siap beli milo byk2 then pos coz gile sgt nk van mini yg comel2 gitu..


tpppppppppp


 sampai skrg xdpt2 lg....

tgok tempohnyer dlm sebulan

tp rasanyer da berbulan2 lov tunggu

xdpt2 pun, dgr org laen da dpt byk..


lov satu pn xdpt2...uwaaaaaaaaaaaa


baru2 ni dpt msj dari milo soh lov tgok penebusan tu kt laman web milo


cek punyer cek maseh dlm proses...uwaaaaaaaaa


awat pyh bebenau...


dpt ke xdpt ni?


lov nk sgt lori tu tau...


-bkn ank aku yg nk, aku yg gile sgt nk- :P


uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



mana van milo saya? tiap kali buat milo rasa sedeh tau...



haaa sampai cmtu skali..uwaaaaaaaaa

2 ulasan:

Mr PenyuBiru berkata...

hehehe..kelakar plak baca statement yg last tu.

cuba bising-bising skit kat FB milo tu,biar diorang percepatkan.

zainab_baniaz berkata...

haha...

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang