JOM TERJAH~

Ahad, 2 Oktober 2011

5S PUNYER CRITA...APA ITU 5S?

 

Orang ke bulan ekau di manooooo? 

-dialog lagu lamo kalo xsalah den- 

jangggg oooo janggg :P

ni nak cite bkn psl lagu tu tp psl lov n membe2 kt ofs ni uh..

org len sume da dpt persijilan 5S...

ofs kami baru nk mule, bkn baru skali tp da byk kali mulo

xpona berabes kojo 5S nih..

korang pn tau kot 5s tu ape...

sisih, susun, sapu, seragam, sentiasa amal


hahahaha





ala mende nih da lama diamalkan oleh org jpon sbonaei..

lagu mn nk buat 5s kami nih..

kalo slogan pun kami pilih 

'SEMAK ITU INDAH'

sampei da agk2 perunding kami pun nak letak jawatan

dek ngn prangai kami ni..LOL

Doakan kami berjaya malakukan 5S ni oke..

LOL

pada sape2 yg ada pengalaman buat 5S ni ble la tolong2 kasik idea pd lov

n kwn2 oke..

tenkiu...






3 ulasan:

Noor Wahidah Mahat berkata...

haha.. selamat ber5S lah yek.. good luck!!

zainab_baniaz berkata...

Assalammualaikum Kak lov.. apa khabar?? Kak Lov dah lama x baca citer saya... Tapi saya punya citer tu masih bab 15... cuma saya sambung sikit, sambungan yg saya tak siap kan tu...

lov_note berkata...

waalaikumsalam zai, akak cm biasa la kjp sht kjp xsht.. huhu

ooo crite zai eh, skunk gak akak g bca.. bkn tamo bca da tp agk kebizian sdkt ngn kje uma, ofs lg.. kje ofs pn bwk ke uma..so cmne?

tgok jela akak punyer blog pun xhapdet2..ngeee~

errr bab 15? itu akak da bca la zai cume xble nk komen coz ari tu tenet bmslh..papepun akak try g komen lg eh..

tengkiu singgah ingtkn kak lov..

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang