JOM TERJAH~

Ahad, 2 Oktober 2011

ADE JE CRITENYER...

 
salam, 

 mcm biasa la kalo lov xnules 3 or 4 times a week tu mzt coz lov xsht..

da tue2 ni asyk xsht je.. lol

myb coz mslh berat bdn yg da xterjaga ni kot..hohohoh

lov naek oke.. -cam bangga le plak-

naek ke 70kg!!!!!!!! mmg mslh berat bdn!

yela kalo diikutkn dgn kependekkan ketakekkan diriku ini..

hohohoho

adess mcm2, bile ada je mslh, tingat je mslh keje lov mztla mkn

rasa diri ni syokkkkkkkk je bile mkn tu..

sume bnde pun ilang cmtu aje.. LOL

-sile jgn ikut perangai buruk ini oke-

hari ni adek membe kawen, da jnji ngn dia nk g uma dia..

tp dr mlm td asyk cirit birit, smlm lov mkn aym grg mcd je..

lol -mmg mls oke-

so xjadik pegi uma kwn, soh abg lov n pwincess je g..

IM SO SORYY MY FRIEND..

tgh dok2 lps sensorang tetibe ada member lama col..

mmg geng2 la time skola dlu..

dia kata nk g umah member yg adeknye kawen td, so tros nk singgah uma lov

mmg membe2 susah nk jumpe ngn lov ni..nk kata sebok xjugak..

tp tiap kali nk jumpe tu mzt ada je keje laennye..

walopun prot saket2 ni lov tekad soh gak dia dtg uma...

den buatkn kopi n gorengkn naget jew.. awwww soryy..

dia dtg2 omak ko tekojut lov

punyerla cantek...punyer la slim melim orangnye...

mcm xcayo je dah beranak 3 oke..hohohoho

- . * jeles#

rindu sgt ngn dia...member2 laen xdpt dtg 

masenk2 ada hal keluarga masing2 kan..

lama gak member lepak umah lov td, siap makcik lov pun dtg lpk sama

member lama la katakan, keluarga semua dah kenal..

n kami smua mmg dah mesra..

hrp2 nnti kami ble bjumpe lagi...ermmm rindu la..



Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang