JOM TERJAH~

Ahad, 21 Ogos 2011

SEDEHNYEE DENGAR LAGU RAYA..








assalammualaikum,


hari ni hari ke-7 lov xsehat.. hahaha lov ni mmg asyk xsehat je kan..


ehh itu bkn dugaan tau, tapi itu rezeki dari Allah,


Allah nak bg lov duduk rehat, sebab sntiasa je sibuk dgn hal2 dunia ni..


bila dah xsehat tu dptlah duduk rehat, kenang dosa sambil bertasbih kepadaNya..


Alhamdulillah.


bln Ramadan, namanya pun sudah cukup menggembirakan ati para pejuang-pejuang islam,


para kalifah2 Allah...para2 syuhadah.. ye kita la tu. mulianya kita ni di sisi Allah.


bulan ramadan bulan yg berkat, bulan rahmat dan bulan utama.. pahala digandakan


doa diterima.. -petikan lagu hijjaz-


sekarang dah byk sgt kedengaran lagu2 raya baik dicorong-corong radio, tv, kedai2


rumah, pejabat apatah lagi.. semua bergembira..


memanglah mungkin sepatutnya lov juga turut bergembira bsama kwn2


kerana sudah hampir tamat bulan ujian ini, dan hampir2 kita menyambut bulan kemenangan


tapi sjujurnya lov sedeh sgt..


rasa nak nangis n maraj je sape2 yg pasang lagu raya kt ofs tu.. rasa bingit..
oleh kerana mghirmati bln penuh rahmat ni lov diamkan diri
xknla kerana kite xgembira kite nk buat org laen juga turut tidak bergembira kan?



entah kenapa orang lain boleh bergembira.. tapi lov xboleh nak rasa semua tu..


semua bagai sudah berada di bulan raya sedangkan bulan ramadan yg tercinta ni


sudah semakin mengundurkan dirinya sedikit demi sedikit..


bulan ramadan bulan umatku -kata Ya Rasullah-


bln yg sepatutnya kite sanjung, yg sepatutnya kita berkejar2,


berlumba-lumba membuat segala kebaikan..


sayang sangat untuk berlalu dan maseh boleh bergembira dgn pemergian bln rahmat ni


begitu byknya keberkatan dan rezeki yang hadir dibulan ini..


trasa bgitu byk doa2 yg ditunaikan Illahi cash dibulan ini..Alhamdulillah..


maafkan lov sekiranya bgitu emo dlm penulisan ini..


bkn marah kpd mereka yg beria-ria ingin menyambut hari raya.. hari kemenangan..


cuma. .trasa pelik sgt bg diri ini tidak boleh untuk bersama-sama merasai hari raya.


maaf sekiranya ada yang terasa di hati dgn pnulian lov ini..


cuma bingkisan luahan hati..




ps : adakah kita akn sempat bjumpa bln ramadan di thn hadapan? T_T



2 ulasan:

Noor Wahidah Mahat berkata...

lamanya tak sihat.. sakit apa ni?

lov_note berkata...

lov ni ada semput/asthma/lelah madam. pns sgt xbleyh..sjok sgt pon xbleyh.. sedang2 je..

bln pose ni mkn nk sdp je so maen lantak jela..haa skali saket mmg cmni..mkn 2-3 mngu gak..

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang