Jumaat, 21 Januari 2011

PNT SGT OKEH BKN SENGAJA

Erm smlm cuti kn..rini da kje balik. smlm lov xkua g mn2 pn yela bkn aku yg raya okeh..haha
abg n pwincess da bgun dok sbok siap2..kunon2 nya nk g jejalan umah wak dia la..
-kakak abg-
lov plk wt bdo je melangut dpn pc nengok vcd korea.. hampes tol aku ni..
abg rasanya da dkt soplo kali dia soh lov g mndi..g siap..
tp aku dok mendiamkn diri jerk..
last2 tu dia da ati pns gaknyer..depa g tinggai aku sorank2 kt uma..
then mlm kt2 mgrb tu baru depa balik..
lov kt uma? ermmm psg tb, psg pc, tgk vcd, tgok tb, buat air, minum mkn..
tlentang tgok tb, gelak sorang2..
yg sedeh2 tu aku pakat la nanges sorang2 gak.. hohohoh
sat g bile pntu umah aku kne gegau ngn spupu bru la lov dok bngun lpk2 kt lua..
borak2.. gosip2 sat..
hahaha
last2 boring sorang2, bile depa balik lov xlyn pn..hahaha kejam x akuh..
ohhh lihatla dunia... aku yg kejam.. :P
then xpasai2 xborak apa pn lov xsdo yg lov tros ttido..hampes..
lantak la..mls aku..
lov rasa pnt sgt okeh...rsa mcm nk jerit.. i need my self...
giv me a time, a space for me....
for myself only me.... argghhhhhhh
okokok...lov perlukn rawatan..esok2 nk g carik komek tbaru d pasaran..
hahahahaah.. :P













Tiada ulasan:

PENGALAMAN NGERI DALAM BILIK BEDAH

Assalammualaikum, lov sambung lagi cerita dari yg ni pengalaman-mengandungkan-anak-kedua masuk je bilik bedah semua dah...