JOM TERJAH~

Sabtu, 8 Januari 2011

DINOS ALIVE!!!



Lov wit abg, pwincess, sara, uyul n erna g pusat sains negara utk tgok Dino alive!!! wuhuu..




mule2 masuk da ada 2eko dino yg smbut kami...
pwincess agk tkezot gak coz dia xpena nengok natang ni dokat2..slalu dlm katun yo..
hahaha amek ko pwincess oiii..geget budak!!!!

sume tgh tpegun, abg siap muncung sana sni...hahahahaha lov cam biase la jurugmbo.. :P

ooooo dinosaurs ni yg buek lov tkezot...
upe2 nyer bkn je dia ble gerak cam yg pnjg td tp dia ble mengaum... ^^


haaa nmpk tu dia pusing sna sni tgok korang.. tgok2..pwincess da tkot.. :P

sian ank dara ni nk tgkp gmbr je ade je yg nk ngaco...hapes tolla... diorg ni..

wakakakakaka tpranjat ko bebudak...

ececece...

acara tayang muntots.. ahaks...

iyeiye je pas tgkp gmbo je tros pecut 100meter -tkot-

owhhh ini dinosaurs yg baek ye ank2..dia xmkn dagen..dia mkn cayo jew.. >:P
-ngn konfiden aku terang kt depa- hrp2 btoi la..hohohoh


kt tgkt ats ada lg...dlm ni gelap la..kt dino2 tu je yg terang..
kunon2 dlm hutan la kite..tetibe diserang dek dino...ahahahaha -aku mule da-

beria-ria menunjuk kepala dino yg tetibe kua ..seb bek xjerit..

pemandangan dr ats...msa ni nk kua da..
xbyk pic coz pakai kamera murah je.. dlm tu gelap sume gmbo pn nmpk mata merah je ..hohoh




uihhh yg mn satu korang ni... cantek en.

errrrrrrrrr spiderdad? is tat wut u think u r? eheh ^_^
yeeee lelong2 slonggok 2inget..


abes la ank2 aku ni pecah umah orang..

kan den da kobakn kt ekau td...golap.. #@$%$%^

si erna yg pnakut...hohohoho tetibe dino muncul dr kotak kt blkg tu.. ekekeke

errrrr gmbo ni utk ape ek?? ohhh ok2..pic koran berempat ngn leher dino..i get it - nnti ko ek abgku syg-

opppss yg ni pn sama..tp yg ni lov yg tgkp...oooo lov tau..
coz ada org ramai2 sgt yg dok bgmbau..so ble takat kt leher je.. -ampun ye abg ku syg- :P


k da tadew org da...uihh manusia2..mmg degel tau kan dia kata jgn sentuh..
kang dino tu naek minyakk! degel ek!



ok ni je pic lov coz lov da kepenatan..coz lov pakai kasot tumit -pdn muke aku-
kami xrancang pn nk dtg cni..adoihhh la melecet kaki cek


apa2 pn budak2 ni la yg paling sronok dtg cni...
ha rasa la lov cmne nk jaga 4 org ank dara ni...pyh bang oiii -ko bia je aku sorang2 monitor dak2 ni ye-

pasai dino yg nyorok dlm kotak kt tepi semak ni la pwincess nanges bagai nk gile..
lov plk jahat..g suruh dia dok tepi kotak tu kunun2 nk tgkp gmbr la..
skali natang tu kua..menjeret2 ank dara aku...pns skjp bdn dia
patu pdn muke lov pn kne mrh ngn abg..hahahah tobat2 xbuat lg..



ok time ni pwincess da dipulihkn dr mslh mental -btol ke ayt aku ni- yg baru dia hadapi sbntar td...

natang ni dlm kurungan konon2 dia da kne tgkp ngn pemburu..ado ke pemburu jaman dino dlu?? haisss
wahhh robot...


ermmm si lebah yg masam..

uihhh commelnye pwincess, aikk!! uyul ko nape kt ats tu? tsokat ko? adoiiii la..

waaaaaa angkasawati negara cik pwincess ku syg... ahahaha
aiyooo bek korang ckp benda tu tercabot bkn psl korang!!! cpt ckp!! -blakon je la-


cik kure2 nk kemanew??

ohhh hi..n hello too

watpo tu dek oi...

apo tu? gitar kah? piano kah? ahahaha

eh2 cun plak pic ko kt cni ...jp g ko tgkp pic bik plak k.. -bibik tu = mkcik/ibu sdara- :P

yaya..putar2...sapa kuat dia menang

yeyyyyyyyyyy!!! bjaya akhirnya..korang lah juara.. .hohoho

adess!! nk try lg? den da ponek neyh ahh... ado gak yg raso kasut tumit sez ompek ni kang..mlokat yo kt muko

wooooo tcapai lg hasrat anda n jomlah kite blah...aku da ponat gegilo ni da...
dlm kejadian ank sedara ilang...baguih toll la.. seb bek jumpo...


pwincess nanges kne mrh coz merayau2 ikot sesuke ati...
haaa pdn muko..den da ponat hang buek psl lak...amek ubat..seb bek ado bik ko..ble la tulon pujok..


uihhh bosa nyer ikn ats kapla den ni...tetibe prot jd lapo..nk mkn ikn 3 rasa..hahahahaha

g la ke pusat sains negara, byk yg best2 utk kite n ank2 k..
dino walk ni bmula dr tahun 2010 n rasa2 nya akn bakhir mei 2011 ni..so ada byk sgt msa lg..
jom2 kite jln2..

Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang