JOM TERJAH~

Selasa, 25 Januari 2011

KENING PALSU YE KAK


ofs fren : eh kak2.. jap2 kak..

lov : ah ada apa ko ni xnmpk ke akak sebok neyh

ofs fren : ala jp la kak..sombong da skunk

lov : sombong hapa ni..dok sebumbung nk sombong2 xde mknaa, ko nak apa cpt sket..

ofs fren : akak skunk smakin lawa la..apa rahsia..

lov : pale otak ko -dlm ati- eh ko nk apa ni da sapan ke? nk aku blnje ko nsk lmk ke hapa? lol

ofs fren : ok2 saya sies skunk..nk tnye akak pakai apa ye kt kening nk jdikn lebat cmtu..

lov : uhh? pakai apa? bulu kening aku la..xkn blu ketiak plak hahahaha

ofs fren : ala akak ni org sies dia plk maen2..ckp la kak saya carik jgk cara nk itam n lebatkn kening saya ni

lov : hish ko ni...akak sies la ni, mmg akak xde pakai apa2..ni kening asli ni..

ofs fren : laaa ramai budak2 kata akak pakai kening palsu..akak jgn tipu la..

lov : hoi!! mn ada kening palsu..agk2 la..hempuk ko kang..da la mls nk lyn ko..


v
v

lov itamkn tang mulot coz agk lucah distu..
hahahah jgn ingt bkn2 pic tu utk abg lov jer..
tp itu je yg ada tok korang nengok kening lov yg tebal n asli dctu.. lol -prasantan-


2 ulasan:

MrShUbbY berkata...

sapekah manusia yg agak kesengalan menanyakan soklan sebegitu??hikhik

lov_note berkata...

hahaha ko knl rapat lin oi.. jantina laki2...akak xtau laki2 pun jaga bulu kenin gak..kuikuikui

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang