JOM TERJAH~

Isnin, 24 Februari 2014

CERITA 3 MINGGU NI..




Assalammualaikum,

hye2.. apa khabar semua..

awal-awal tahun 2014 ni musim pns kan.. cuma sesekali je hujan

dgn paras air yg smakin mnurun.. risau kan..

sama-sama lah kita doa tak mjadi lebih teruk hendaknya..



lov pun asyik on off on off je kt alm maya ni..

sume ni becoz lov n fmly baru je kehilangan seorang kakak ipar

yg tersayang..meninggal setelah beberapa bulan sakit


dgn suaminya yang sakit, naseb arwah blom ada ank lagi,

itu pun kami semua masih lg bersedih dgn kehilangannya..

macam tak sangka je..


yg paling terkesan mztla suami lov..kakak dia kan..

so kne luangkan masa dgnnya..bg motivasi..

dari suami lov kecik lagi mak dia da meninggal dunia..

so kakak la yang byk bkorban mjaga adik2..


skrg ni khilangan pulak kakak tmpt dia mngadu mslh..

tmpt dia mlepaskan rndu pd mak..kesian sgt lov tgok..

sbok ngn kenduri arwah n mcm2 urusan

akhrnye baru sume settle..


then hbs je knduri lov kne g kursus sminggu pulak..

hurm, ksian dkt abg n my girl kne tinggal pulak..

pumpampumpam.. balik kursus..


balik2 je kursus demam pns pulak lov..

xboleh bangun, nsb ada ank dara yg pndai jga umminya..

di lap kan bdn, jga mkn mnum nya.. ubt2 nya..

tpksa mc coz mmg gile xlarat..


lani pn xsht spenuhnya tp da boleh kerja

da boleh bgun kms2 rumah, msk dsbnya..

dlm mngu kakak mninggal, ke minggu kursus hingga ke mngu dmam

lgsung xjaga mkn...senaman jgn la ckp..mmg lgsung xde la..

hampes...



nw nk catchup balik..jga pmakanan bkn utk kurus n cantek

tp nk sihat, mudah bgerak, mudah uruskn rmh tngga..

kurus n cantek tu bonus je..

mngu ni akn start balik..so wait up k..


erm tats all utk 3 mngu lov xde ni...

papai..


 

Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang