JOM TERJAH~

Jumaat, 22 Februari 2013

MINTA TOLONG SANGAT..SIAPA TAHU




Assalammualaikum,

lov nak minta tolong pada semua or pada

siapa-siapa sahaja yang berkaitan, yg tahu or pernah terlibat

dengan aktiviti kesukarelaan di sekitar selangor


ofs lov telah bercadang untuk buat kerja kesukarelaan

di tempat-tempat yang memerlukan khidmat tenaga kerja

contohnya membersih kawasan, rumah, pengangkutan

latihan kebakaran utk ank2 sekolah, dsb,


tapi seeloknya tempat2 seperti rumah orang tua or sekolah2

dan paling baik sekiranya tempat tu tiada penaja tetap

bg bantuan pd yg dah ada penaja xguna jugak kan..

baik berkhidmat pd mereka yang tiada tajaan, coz 

mereka lebih memerlukan..


kami tidak akn kenakan sebarang bayaran pun bg kerja2 ini

kami cuma mampu sumbang tenaga kerja 
 
coz kami ni bertempat di selangor, adalah lebih baik

kami mulakan tugas or niat murni ni di sekitar selangor

terlebih dahulu..

myb bila da berjaya esok2, akan ke kenegeri lain pula..


kalau ada siapa2 tahu tempat apa, dimana

tolonglah bagitahu lov, bersama sebarkan kebaikan

terima kasih..

             

3 ulasan:

Diana berkata...

Alaaa...Lov..
Tak tahu laa... tak dapat la nak membantu..

Kerja-kerja amal cam ni memang bagus sangat... Banyak pahalanya..

Lov Note berkata...

erm tu la lov pun xtao nk carik ktne..idea tu byk sgt utk aktvt cmni cume xde ksempatan..


hrp sgt nti dpt gak carik bdn2 yg bkn under mn2 ngo n yg btol2 prlukan bantuan kesukarelaan

nk bg dwet tidak tmampu cuma boleh guna tulang 4kerat n ilmu yg ada ni utk mmbantu..insyallah hrp2 barokah lah hndknye..

kalo dpt nti lov update kt cni..

tengkiu..


Diana berkata...

Chayok! chayok! Luv
Insya Allah usaha ke arah kebaikan Allah permudahkan..

Kan..?

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang