JOM TERJAH~

Ahad, 17 Februari 2013

CITE HARI MINGGU




Assalammualaikum,

cuti-cuti ni buat apa jer korang semua?

byk kenduri, mjls doa selamat, shoping moping..n mcm2 lg kan..


sbtu mlm mngu lov sempat ke rumah sepupu

ada mjls doa selamat, xberapa nk sehat lov dtg pun da lmbt

dtg pun mkn je.. lol -xmalu-

selesai bcaan yassin semua mnjamu selera..

lov xtgkp pic pun..


sejak da xde kemre ni sgala mende trase mls je..

bkn xbleyh bli kemre tp dok menggedik nk kemre yg mhl2 je..

so kne kumpol dwet dlu.. :P

ari ni plk lov dok mlayan ank kucen jiran sbela..


jiran xtao g mn, ank kucen n mama kucen dok kebuloq

nyau nyau mntk mkn n mnum...sian plak..

tros bg mkn nasik + ikn biles..so mkn dgn gelojohnya..

last2 tecekek, da nk nanges lov ingt dia nk mati da..

-kn ciwek skrg-

da la mama kucen tu dok termunta2 ngn troknye..

tkot woooo mati lak kucen org kt uma aku ni kang..

ermmmm ari ni ujn je...benti kejap patu ujan balik..


lov tatau kt negara korang cmna

-mcm aku dok lua negara sgt pun kan- 

 ehh dah la...itu je kot cite ari mingu ni..
     

laaaa nk cite tu je kat korang? 

nmpk benau xde kereje kan...


ok la g tito sume.. slmt mlm

jumpe lg di lain siaran.. -sewel-

papai...



 
                

Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang