JOM TERJAH~

Rabu, 18 Januari 2012

SAYA MAHUKAN WANG KERTAS MALAYSIA SIRI BAHARU DARI EYRIQAZZ.COM



Macam tajuk dekat atas tu,

SAYA NAK WANG KERTAS MALAYSIA BAHARU DARI EYRIQAZZ.COM!!!

haaa hambek kau aku jeret setengah mati.. -setengah je, kang mati btol2 plak-

hehehe.. lov ni kan gile slalu mliwat melawat blogger otai kite nih..

tbe2 tkojut ko..woahhhhhhh nak laaa dwet baru ni... -leleyh2 air lio-



Tp.... segan nak masuk  -gatai-

konon2 peminat yg xmao dikenali la eh..

tp, eh xbleh jadik ni..aku nak jugak dwet baru ni...-tekanan perasaan-

then ari ni tros join contest ni.. sebelum ni ada join tp xbjaya.. T_T

bukan hape, lov sukkkkee sgt kumpul benda2 comel, terkini, tbaru..

ske sgt sgt sgt sgt...



woahhh O.O' alangkah comeinyer jika kao berada dipelukan ku..wahai dwet baru..hohoho




aduhhhhh xbleyh thn ni... -gile- mmg sgt2 santek oke... truje ngn keunikannya..

-bende baru kan so batak la sket- O..O'




So, pada kengkawan, adek2 yg nak join contest Broeder Eyriqazz.com bleh klik


untuk join contest ni.. Tapi perlu cepat oke..

tarikh tutup contest ni adalah sehingga 31 JAN 2012 ini shaja...




oke untuk sudahi contest ni, lov letakkan entry terbaik lov spnjg lov berblogging..

Entry INI 

saya rasakan entry terbaik saya kerana mampu menarik perhatian

ramai lebih dari seribu orang yang ingin tahu mengenai Keunikan Daerah Klang

saya bangga dapat menulis entry seperti ini, selain kerana tmpt lahir saya sndiri..

saya juga dpt menggalakkan pelancongan dan penghijrahan bg mereka2

yg berada di luar Klang untuk serba sedikit mengenali tmpt bersejarah ini

Klang adalah tempat yang sangat menarik,

banyak lagi yang menarik xsempat saya hapdet dalam entry ini

skiranya berkesempatan akan saya tambah lagi entry2 seperti ini..

-myb bg org laen tontonan sribu lebeyh tu sket je tp sgt bhrga bg diri saya sndiri-




Erm, oke itu saja dari saya..

skali lagi nak jeret ...

Saya mahukan wang kertas baharu dari EYRIQAZZ.COM!!!

undilah saya oke.. :P

-ada undi2 ke?- LOL




SORONG PAPAN TARIK PAPAN
BUAH KERANJI DALAM PERAHU
SURUH MAKAN SAYA MAKAN
EYRIQAAZ NAK BG DWET BAHARU SAPA YANG XMAHU



Ehehehehe nk panton2 plak aduyai...

okela..

papai!


-nntikan saya smasa mjls penganugerahan dwet baru ni nnti- PRASAN!



:p







5 ulasan:

Cik FaRiZaM berkata...

good luck...nk masuk tp malas tul nak wat entry...

lov_note berkata...

jom la cik farizam, mmg sgt ringkas contest brader eyriqazz kite kali ni.. tu yg syok tu..

kalu menang siyok eh...ehehe.. (jom la jom la..)

Noor Wahidah Mahat berkata...

eh.. dah menang ke blom ni??

lov_note berkata...

blom lagik, tp brangan cam da menang..miahahah

lov_note berkata...

prasan kan lov ni .. ehehehe

-adess malu la madam tnye cmtu-

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang