JOM TERJAH~

Selasa, 17 Januari 2012

APA TAJUK YANG SESUAI NIH?


.... 


mcm titik tu, rasa kosong je tp tetap ada tanda titik..

still ada something yg mganggu..


titik lagi kt hujung tu..

rasa teruk sgt sejak thn baru ni.. 

awl2 tahun da ckp cmtu en.. erm rasa penat sgt ngn musim persekolahan

walopun bkn cikgu..but as a parents tpkse jgk la kan tmpuhi sume..

balek da pnt..dok2 rehat taip2 jap da ngntok..

tdo.. zzzzzzzzzzz

esok pg2 bute bgun gsok bju n sgala mcm kerje cam biasa dibuat pg2 tu..

g kje.. kt ofs jumpe plk org2 gile mroyan..

org dok diam dia kacau..

mcm ada bende yg xpuas ati..xpuas ati ckp la..bleh setel..

kang maki hamun klua xpsl2 ckp lov ni ustazah giler plak..

walopun aku bkn ustazah..

kdg2 tu had or batas ksbaran seseorang tu ada thpnyer..

lebeh2 lg org cam lov ni yg xreti nk bgaul dgn org..

bkn xnk bgaul, nk tp dek sbb kan lov ni kasar orgnyer..


so lov ske bwk diri, mendiamkan diri,

lov lebeyh ske dok diam kt tmpt sndiri n buat kje sampai siap..

then lov bleyh rehat n buat apa lov ske kt meje lov sndiri..

xdenyer nk kaco2 org xtntu psl..

kdg2 ORANG laen ni punca kite susah nk brubah..


nk cube jd baek, org buat kite mcm2..

sampai kite rasa tpkse bsikap kurang ajar utk ajar org yg kurang ajar ni..

-haaa bebelit2 ayt haku-

pelikla lov, lov lebeyh penat ngn pangai org dari kerje lov sndiri..

tension je pale otak.. migrain tros.. lol

da nmpk ketensionan lov bile lov tnya membe lov,

"slh ke aku dilahirkan muke cmni eh?"

"dah muke aku ni mmg muke gnz, senyum cmne pun xnmpk mcm snyum..

so still slh aku ke ye?"

kalo aku xsenyum dan mesra korang akn trasa saket ke? walhal

aku xde usik diorg pun.. siiiiikett pun xde kne mengena ngn diorg..

ermmmm dugaan2..

lov hrp sgt maseh bleh bsabar ngn org2 kurang ajar cmni..

yela mslhnyer bkn seorang tp satu geng cmtu.. LOL

korang pakat2 eh? prank seasons for me? HOHOHOHOH

tape la smoga Allah ampunkan dosa korang saketkan ati insan lain

malukan orang lain utk kegembiraan utk kesronokkan korang..

insyallah, akn ada balasan dari Allah untuk org mcm korang ni..

TUNGGUUUUUU...




Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang