Khamis, 26 Januari 2012

PERTEMUAN YG TERINDAH

 

Haip!


.____________.



toto soriseduk slengka sikawa.. selena gomez lovvvvv noteee 


mihahahahahaha


saya kenalkn.. ini kwn saya,


i lov you like bipbipbipbip... :P -sewel-


walopun hnye smntara kite btemu sudah memadai..

 
hati kite tros mjadi satu..


jgn la jeling2 saya cmtu... saya malu..


ape? dkt sket? huhuhu jgn la org ramai tgok ni..


saya tkot xboleh kwl nfsu saya nti..


ehem ehem ehem...



haik?


nmpk x mn kwn saya tadi? td ada cni kata org tu..


dkt ctu?


mana?


sana?


mana? jgn maen2 boleh tak?



ooooo kt cni upenyer awk,....




tp, kenapa awk jd cmni? 0.o'





uwaaaaaa nape awk tinggalkn saye??

sampainyer ati awk.... nfsu serakah sapekah yg telah buat awk jd cmni...


uwaaaaaaaaaaaaaaa


walo cmne pun inilah ptemuan terindah kite...


muah muah.. smoge kite ketemu lg..




lalalalalalala~~~~ -jln dgn ati gumbire-








Tiada ulasan:

PENGALAMAN NGERI DALAM BILIK BEDAH

Assalammualaikum, lov sambung lagi cerita dari yg ni pengalaman-mengandungkan-anak-kedua masuk je bilik bedah semua dah...