JOM TERJAH~

Rabu, 4 Januari 2012

APA NTAH HAKU NAK TULES..



Sesi persekolahan dah bmula tadi,

baek skola agama, mahupun kebangsaan..

lov amek cuti stat dari smlm sampai jumaat ni..

so ingtkn esok da ble mula keje coz pwincess xde hadapi sbarang mslh..

awl lg nk tahu pun, kalo dia ada mslh..

tp, keadaan lov mmg sgt mmbimbangkan oke..

hahaha ckp mcm ada mslh bso je kan..

sgt sgt sgt sgtlah PENAT!!

so esok pon troskn jgk cuti yg tlh diambil..utk berehat,

itupun kalo ble berehat.. 

lg pun stat esok abg da mule keje..

so mezti borink kt uma sorang2..

OWH SGT PENAT OKE...

bkn jga ank je ngn bpk2nyer skali kne jga..

aduhhhh da mcm suton da haku ni..

xmenang tgn..

skunk abg xde g kelas, pwincess dok tgok tb lg ni..

nta bile la dia nk tdo.. coz ibunyer xtdo tdo

dr bgun subo2 bute td..

mate pun da xlarat nk bukak ni..

zzzzz


erm, esokla cite lg eh..skunk tgok kompite pun da cam ada 2-3 je..

lol

-mcm aku sorang je ada ank en-

erm okela papepun, samat mlm..

-siang2 da ucp slmt mlm-

:P






2 ulasan:

Noor Wahidah Mahat berkata...

adoii.. minggu ni mmg startlah pukul 9 jek mata dah tak boleh nak bukak.. adoii...

lov_note berkata...

ehehe, mmg btol tu madam. kdg2 dgki ngn org yg bnama suami ni..

bgon2 tdo solat, patu bkfs, then g keje..

kite ni? awl2 bute da bgun, msk air pns utk mndi ank n bkfs

gsok bju, kms2 uma sket.. g dapo wat kje dapo, g dpn buat kje dpn.. adooo yo kojo nk dibueknye..

blek2 kje tanggal kaen, g dapo msk..

sampai mlm xhbs2 slgi blom tutop mater..keje keje keje..

kihkihkih..

bile da pnt mulot pn nk ngomel je.. siap laki aku tnye, -ni buat ikhlas ke x ni- huhuhu

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang