JOM TERJAH~

Sabtu, 19 Mac 2011

KECEWA SANGAT2!!!


Setiap tahun ada karnival belon pns kt putrajaya ni lov mzt tlps wktu nk g sna..

so tahun ni seb bek member ingtkn..
so tadi hari ni lov g la kua umah thgri gak la..

so sampai2 tu xnmpk seketul pn belon udara ni..
belon2 ni kan beso?

kalo ada dr jao kite da nmpk da kn?

so xpe, lov kuatkn ati g gak menapak dari parkin yg jao gegile..

coz parking yg ada dah ditutup coz penuh..

hari pun mendung je,
angin n hujan pun mula turun bile kami masuk ke kawasan ni..

ati pns je n tnye kt kaunter depa habaq cuaca xbaek
so belon2 xboleh keluar terbang..

xble kua terbang je...tp xkn la xble dipamerkn ye dak? org yg dtg dari jao2 tu..

yg bwk ank ramai2 tu?

ksian kt diorg...kami ni xpela lg kan...selangor putrajaya tu dkt lg..

yg ada lori2 jual mknan n aktiviti2 lain ..

boring n kecewa la... coz mmg xde rezki nk tgok belon pns tu lg tahun ni..
uwaaaaaaaaaaa

abg lov sempat g bli kfc coz da pnt jln2 kt ruang jual2 kt cni.. -mcm pasau je lov tgok-

seb baek lov xbg tau lg pwincess tjuan kami dtg cni..
dia ingt kami cuma nk g pasar -lol-

tp xpe la jgk kalo dia tau lg kecewa la budak ni.. mak dia yg kecewa hebat sgt tu.. :P

dpt bli 100 plus ngn kfs wit belon doraemon 2 org ksygn lov ni da puas ati..

adoiiiii bengang tol lov ari ni.. NAK BELON PNNS!!!!!! T_T







Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang