JOM TERJAH~

Rabu, 8 Oktober 2014

TRAUMA LOV YG KEDUA



Assalammualaikum,


Lov xpernah takot apa2 dlm idop lov

baik dr kwn2, n family sume mmg kenal ngn pangai lov

yg agk keras kepala, sombong, ehh sombong ke? x2 pendiam..

lov jgk kaki gaduh, xkire la pompan ke laki ke..

jgn carik psl je.. hahaha


-ganas jgk rupanya-


Trauma lov yg kedua


lov duk satu bilik ngn adik pompan

kami ada katil 2tingkat yg bwhnya besar atsnya kecil tu..

lov suka menyendiri, dgr lagu, tdo, bgayot so lov dok ats..


nk jd cerita ni, satu hari tu bumbung btol2 kt ats kepala lov tu bocor plak

kilat tgh menyambar dkt luar tu..

hujan2 cmni sdp tdo tp air plak mnitik...

lov yg sgt terel ni pn pnjat lah kepala katil lov

utk capai bumbung tu...boleh capai..lov pn tolak2 la bumbung tu 

sikit2, nk kasi tutup lubang tu je..coz dia ada byk lapisan2..


adk lov kt luar mkn ckodok..mak buat..

entah mcmn2 tibe2 bunyi kilat

lov rasa tgn lov mcm kne elektrik yg kuat sgt..

lov terjatuh tros ke katil adk dia bawah, tkejut, sakit,

adk dngo2 bnyi tros masuk bilik..


adk : kenapa ko duduk katil aku

lov : adehhhh saketnyer...ambk myk..myk...aku kne karen

adk : ko kenapa ni? tgn ko kenapa?

lov : ambk minyakkkkkkk!!!


tgn lov tros kejang, hahahah

sapu myk gamat...nenek pun bkejo masuk bilik


nenek : kenapa?

adk : td dia pnjt katil lps tu tibe2 dia ada dkt katil bwh..dia jatuh kot

lov : diam! sebok je...nekk org jatuh la...org kne kilat td...

nenek : arghhh? kne sambo dek kilat ni cucu aku...mana mak bpk ko ni?

mak : yg gatal g pnjt2 katil tu kenapa?

nenek : ala bumbung tu bocor, budak tu nk btolkn..

mak : dia nk jd laki2 biarla dia rasa..


hahaha...



tgok la lov dolu2.. nkl kn..

so lps2 tu lov xboleh nk naek pn katil 2 tingkat tu...sedangkn bkn tinggi pn

takut..lov jd takot pd ktingian skrg ni..lov tkot jatuh..

bole nanges ko tau kalo org paksa2..

kalo rsa2 nk tengok lov nanges buat la.. HAIZZZ..


rasa kelakar pun ada, mcm2 bnda yg lov buat...bkn pnjt katil je dulu2..

pnjt pokok, bumbung rumah org, bukit semua kami redah...

keras sket pangainya... skrg da brubah kot...hahahaha :P


 

apa cerita korang? cita la sket kenangan2 korang dulu..

kisah2 dulu menarik hati n sukar utk dilupakan...



Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang