JOM TERJAH~

Selasa, 19 Oktober 2010

PENGALAMAN NGERI YG MENJADI IGAUAN

Tepat jam 8 mlm slps solat mgrb. lov, abg n bby yg msa tu bru je pandai jln seronok2 utk ke kedai berdekatan dgn rumah. iaitu rumah parents lov yg menunggu masa utk dijual.


parents lov da pn bpndh ke tmpt laen so parents mntk kami 3branak ni tlg jagakan rumah tu. rumah tu bsr sgt walopn rumah kampung tp mmg cantek. -syg rumah tu-











smbung balik g kedai td. so msa nk keluar dr simpang rumah tu lov prasan ada kelibat 3-4 org manusia di ats jmbtn dpn rumah lov tu.tros lov ckp abg "eh tgok tu..ada org la..risau pulak nk tinggalkn rumah xde org. -coz semua prabot2 parents masih ada lg tmsuk jeep ayh lov-










abg kata "xpela itu org lepak2 je tu, ala kite g kedai je..bkn jauh pn". so masa balik dr kedai tu lov tgok org2 tu da xde ats jmbtn td. mmg rsa lega. tp mcm takut2 lg.

rumah parents lov ni ada 4 bilik tp coz kami je yg ada, abg agkt tilam bso gjh tu letak kt lua. kami 3branak tdo la kt ruang tamu.

tepat jam 3 pg, lov terbau satu bau yg busuk menusuk ke dlm rongga hidung ni..lov bukak mata. bukak2 je mata lov tgok ada 4-5 org kt sebelah n ats kepala lov tgh acukan parang suruh lov diam.










lov jeling abg yg sudah diikat dan ditutup mulut serta matanya. lov terus menangis2 ketakutan. lov carik pwincess tp xde dkt sbela..lov pndg skeliling lov tgok ada slh seorg dr mereka sdg dokong ank lov tu..










tgn lov diikat kebelakang. dgn wayar dan kain tudung, mulut juga diikat sama. terus rambut lov ditarik disuruhnya berdiri.








air mata ni xhenti2 mengalir. mata ni xhenti2 mengerling ke arah ank dan suami dihujung sana. suami duduk bersila dgn tgn diikat kebelakang. mata dan mulut ditutup, dan seorg dr mereka memegang ank. leher suami diacu parang. Ya Allah..









2 org yg berparang bwk lov disekeliling rumah, mereka suruh lov keluarkn semua brg2 bhrga dari 1bilik ke bilik yg lain pula. ada salah seorang dr mereka berkata "lps ambik semua kita rogol dia bunuh".









lov ingt hayat lov sampai kt ctu je. coz rumah parents lov mmg xde bnde bharga. mmg byk prabot n brg2 prhiasan tp xde duit n brg kemas.









kebetulan masa tu kami pn xbergaji lg. duit pn ada beberapa inget je. mereka mengambil semua peralatan eletronik yg kecil2.










beg, pakaian dan xtau apa lg..kemudian cincin perkhwinan lov pn mereka ambk.









kerana mrh xdpt byk bnde2 bhrga mereka kemudian membawa lov ke satu sudut. distu lov di cabul. -mereka raba seluruh tubuh lov beramai2-









Ya Allah azabnya rasa msa tu, tp alhamdulillah tidak sampai rogol. tp mmg ngeri.dgn keadaan tgn dibelakang. mulut diikat. suami dan ank diacu parang. Allah je yg tahu mcmn perasaan lov msa tu.









kemudian mereka membawa pula suami lov masuk ke dlm satu bilik utama. kemudian pintu ditutup. slps itu lov pula diseretnya. kemudian ditolak jatuh ke bilik kedua pula. lov terduduk distu.







dlm pd masa tu lov xnmpk lg suami dan ank ksygn lov tu. bile mereka keluar dlm mencari lagi brg2 yg mereka perlukan . lov ambil peluang ni.









lov tarikh tgn lov kuat2 ketepi dan ketengah semula utk longgarkn ikatan. kemudian ada slh seorg dari mereka masuk semula kebilik mereka meletakkn lov.









lov mendiamkn diri. org tu ambk 1 kain batik diserkupnya di kepala lov. segalanya gelap gelita. rasa sukar utk bernafas dgn mulut dan wajah yg tertutp.









lov menangis2 sambil berdoa kpd Illahi di dlm hati. kemudian POK! satu bunyi yg kuat singgah di kepala lov. lov rasa pijar je..pdgn yg suram2 td mnjadi semakin kabur. lov terhuyung hayang.









di dlm hati tidak lekang2 nama Allah. rasa seperti akn mati. tp x..lov terdengar mereka berbual pula.









1 : "mahu kasi bunuh aja anak ini"








2 : "anak baik..bagus ini anak tidak menangis.."









3 : "aku mahu anak ini..aku ambil yg ini aku mahu jaga".








terdengar je yg lov bakal kehilangan ank yg baru kenal dunia itu, seprti ada 1 kekuatan dtg. lov bangun..-berlutut- kepala lov gelengkan kuat2.
dgn mulut tertutup tu lov merayu...-Ya Allah nk tulis pn dan sedeh sgt ni-








tolonglah..jgn ambk ank saya..tolonglah encik..saya rayu encik..demi Allah jgn lah ambik ank saya. tlg lah encik...








-ckp xbape btollah coz mulut terikat-








lps tu semua berlalu pergi..lov meraung2 masa tu..tgok ank yg xtahu apa2 tu tersengeh2 didokong org lain.








tros lov terduduk semula..rasa mcm nk pitam. mcm nk mati masa tu. lov da rasa nk gila da.








tp dgn kuasa Allah, org yg mendokong ank tu dtg semula.. "kamu nak ank kamu, kamu ambil dia skrg, kalau kamu boleh!"








lov terkejut. dgn linangan air mata lov kuatkn diri, lov keraskn tgn. lov sentap wayar yg terikat kt tgn lov. dgn kuasa Allah juga. ikatan tu mnjadi longgar sekelip mata.

bkn cuba jd seorg wira tp sesiapa pn sebagai seorg ibu akn sehabis daya akn cuba menyelamatkn nyawa anknya jika itu tlh diberi pilihan.










terus lov tarik ank dr tgn dia. lov terduduk semula ketakutan. lov peluk ank lov sekuat-kuatnya. terus org tu berlalu pergi.










lebih kurang 5 minit keadaan menjadi senyap sunyi. lov bangun perlahan2.










lov intai sekeliling rumah dr dlm bilik, mmg da kosong. pintu belakang terbuka luas.









terus lov berlari kunci pintu. lov dukong ank. lov berlari lg ke bilik utama mncari suami.









alhamdulillah suami lov mashi hidup. dia terikat dr mula hingga keakhir.









suami xtahu apa yg terjadi dan tidak berani utk melawan takut akn dikasari lebih lg.









dgn tingkap yg dah diumpil, pintu pn xbrapa nk kuat. lov takut utk stay kt ctu lg..utk beberapa jam lg..walaupn masa tu dah pukul 4.









lov ajk abg lari ke rumah makcik. -motor suami dah dicuri-










kami berlari lebih kurang 10 minit kerumah makcik.. lov suruh abg dukong ank dan lari dulu. lov tengok ada sebatang beloti di dlm bilik lov td. myb ngn beloti tu dia pukul kepala lov.









dah sampai rumah makcik baru lov prasan kedua-dua lengan lov mcm kena kelar. akibat rentapan td.









trok lov punya trauma until now..pkl 3 je lov akn tjaga.









then lov skunk pantang tdgr bunyi2 walo sekecil mn pun.










lov lebih suka tidur brasingan. myb salah seorng kan terselamat.









selalu lov akn suruh abg wit pwincess tdo bilik then kunci pntu. mmg pelik..tp lov trauman sgt..lov tamo kehilangan mereka lg..










lov tamo kejadian ni tjadi 2kali di dpn mata lov..









walopn abg xbape stuju tp diikutkn juga.. kalo xnti lov akn nanges2 je..lol









lov trauma ok..ada sape2 tau hal ni?ade sape2 kesah? xde pun...T_T









ni cuma kajadian kisah benar yg prnh lov alami sndiri. didpn mata. berhatilah2 kwn2.









pastikan besi tgkp rumah anda tidak diumpil. setiap hari tengok2kan la.








pastikn tidur dibilik. kunci.kalo bleh bwk snjata skali.









dan kalo tjadi sperti ini, dinasihatkn jgn melawan. berdoalah..









Allah Maha Besar, Allah Maha Berkuasa ke Atas Segala2nya









**story ni xde pic coz ni cite sedeh k..T_T

3 ulasan:

MrShUbbY berkata...

tktnye...xdpt nk bayangkn mse tu cmne keadaan akak...syukur sgt sume slamat xjdik pape..

lov_note berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
lov_note berkata...

mmg takut sgt. rsa nyawa da dihujung parang je. lps tu 1hr tu akak dok balai n hsptl utk cek coz da dicabul..

pnt sgt..mlm tu membuta xhengat dunia kt umah mak. tu pn tjaga2 je.

skunk ni pntg ank xde dpn mata. mule la risau xhengat donia.

huhuhu T_T

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang