JOM TERJAH~

Rabu, 20 Januari 2016

ASSALAMMUALAIKUM SUME...HALO..




Assalammualaikum,

apa khabar lah semua agaknya pada awal tahun baru ni ye?

lov baru je balik kursus seminggu di Jengka Pahang pd minggu lepas.


balik je kursus seminggu, lov masuk wad pula..serangan Asthma

tapi masuk wad bukan pasal asthma tapi pasal jantung berdenyut laju 

kata dote antara tanda-tanda awal utk sakit jantung..

erm risau pula..


tapi tulah dote kata, u ni terlalu banyak risau, banyak sangat fikir,

jangan terlalu stress, or myb sebab lov penat sangat kot..

baru habis kursus..then rindu kan family..


harap-harap korang semua jaga kesihatan ok, kalau ada seluruh harta di dunia pun

tapi sakit? memang tak best langsung..


rasa macam nak beli je kesihatan orang yg sihat tu, kalau boleh..

tapi kesihatan bukan boleh dijual beli..kalau betul penjagaan kita.. sht la..

kalau tidak, asyiklah sakit macam lov ni..

yang dah memang ada penyakit dari lahir lagi..


tapi berbalik juga pada yg utama,

semuanya dah menjadi ketentuannya, ujian sakit utk hambanya..

mungkin sebagai pensuci dosa2 kecil..

  
k lah..jaga diri ok..

papai..

 


Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang