JOM TERJAH~

Sabtu, 21 Februari 2015

KOMIK CIK BUNGA MATAHARI - MANAMI SUGANO


Assalammualaikum

komik ni tentang sebuah kedai buku lama yg kecil dan usang..

kedai buku ni namanya sunflower bookery.


tuan kedai ni girl yg rmbut pnjg tu, semua org panggil dia cik himawari 

yg bermaksud bunga matahari dlm bhsa jepun..coz nama kedai dia..


kedai buku lama ni dah la buruk, usang

so xramai la org yg dtg..namun masih ada pelanggannya yg tersendiri..


sume yg dtg ke kedai ni pelik2 belaka..

girl rmbut perang tu dtg coz nk bekerje sambilan kt kedai tu


so mcm2 orang pelik yg dia jumpa..

da dari hari ke hari dia semakin menyanjungi cik himawari

coz dia ada gaya yg tersendiri

dlm menjaga kedai bku tu dan cara melayan tamunya yg pelik2 tu..


muka depan buku ni
 

muka belakang dia..
 

komik ni ada dua buku dan tajuk yang sama pada keduanya..

pada buku kedua baru ada kisah cik himawari yg pelik2 jugak gayanya

dari kisah yg pertama tu...


kisah pertama nmpk dia mcm gadis misteri n pendiam je

bku kedua da ada byk aktiviti dan pbualan dari dia..

ada yg menaruh hati pada nya..



sudah ada babak2 cinta dan persahabatan

kalo buat drama mesti best..xde la cerita cinta semata..

ada byk watak utama yg ditonjolkan..


pd buku kedua juga watak cik himawari nmpk lebih cantik, comel n lembut

watak gadis kedua pula lebih kelakar dan cemerkap gayanya

pape pun best la spnjg jln ceritanya..xbosan..


papai~~ adios~~
 





 

Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang