JOM TERJAH~

Selasa, 31 Disember 2013

ASYIK LAH MENGHILANG..BORED..



Assalammualaikum,

lps beberapa bulan baru jumpa lov kn...huwaaaaaa

lov pn mcm da ilang smngt je..yela ilang smngt nk berblog..T_T


lov jatuh sakit, teruk sgt, demam xhenti2,

batuk kuat yg berterusan lebih sebulan, lov byk cuti n mc kerja..

erm tak tahu apa nasib lov skrg..hahahaha

-btol2 da mcm org bputus asa rite?-


selama masa sakit ni lov dah pergi ke 2 buah klinik kerajaan, 

2 buah klinik swsta, 1 hsptl..lol

result?? xde apa2 mgkin jgkitan paru2..dpt ubt batuk n panadol..
  
sampai awl disember.. lov g kinik gov lg..n sound dote..lol sound ke?


lov kata

 " dokte saya sakit apa ni? dah lama sangat saya sakit..

tolonglah dokte bg saya ubt kuat siket ke..

lama2 saya boleh kne buang kerja dokte.."..



dokte tu gelak je..coz da biasa lov cek dgn dia...last2 dia mntk 

buat pemeriksaan utk tibi..TIBI??

n now stlh beberapa mngu buat pmeriksaan ksihatan

hntr ujian darah, x-ray, kahak n suntikan pd kulit

resultnya akn klua pd isnin ni...uwaaaa lama btol tunguu 


da tension sgt2. ni..batok ni mcm xboleh brenti..xde kahak langsung

berdarah pn tidak...tp kuat gile..boleh tcabot sume usus2 perut ni..

bole tekenceng2 dibuatnya..


seach psl tibi, terkejut lov...pnykt ni boleh bwa kematian...T_T

baru je buat pemeriksaan tb, kwn2 pn da mula mjao diri..

mcm takot2 je diorg nk dkt ngn lov..terasa tau..

takpelah, myb diorg cuma bhati2..tibi mmg boleh berjangkit..

T_T


doa kn lov ye,  mgkin lps2 ni lov akn bcuti pnjg dr mnulis kt blog ni

sedeyh...




eh lupa nk ckp...SELAMAT TAHUN BARU 2014 semua...

azam thn baru :


  • nk jadi seorg istri yg solehah

  • nk jd seorg ibu yg lebih btgungjwb

  • nk jd sorg ank yg memudahkn / mgembirakn org tuanya

  • nk jd seorg kakak yg sntiasa ada utk adik2 nya

  • nk jd seorg pekerja yg lebih komited n bdedikasi

  • nk jd seorg kwn yg setia

  • nk jd seorg hamba yg taat

  • xnk ponteng kelas mngaji lg..

  • nk turunkn berat bdn! hahaha 
 
  • nk hapdet blog skurang2nya 1x seminggu...ehehee kalo boleh..

hrp2 result lov dpt isnin mgu dpn ok...till we meet again..bye2..


Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang