JOM TERJAH~

Isnin, 28 Januari 2013

TAHUN BARU DAN OFIS BARU




Assalammualaikum semua..pa habaq?

alhamdulillah jika sedang membaca coretan kt blog ni

mknanya maseh mampu n sihat lagi la ya.. ehehe

bgitu juga dgn tuan tnh kedaong ni..alhamdulillah sudah beransur sihat


dapat cuti 3 hari ni seronok sgt dan digunakan dengan secukupnya..

semalam ari sabtu lov dgn pwincess buat apam mekar

dari blog KAKINAKL

malu nk tepek kt blog..tapi apamnya mmg mekar..

cuma lov n pwincess buat xboh penoh2 kt papercup tu

so xnmpk la santek..ehehehe tp rasa bangga dpt buat dgn ank dara tu..


ari ni pwincess bgon kol 1.30 ptg..da masuk zohor..

lov pn xde mood nk masuk ke dapo..tetibe saket gg..

da tua2 ni slalu benau sakitnya...

erm ya lov nk cite sket psl lov pindah ofs baru pd awl jan baru2 ni..

jom lyn gambar..sambil2 tu lov story key..tehehe..



sepatutnya kami ofs negeri ni bpindah pada bulan disember 2012 lagi..

but hujung2 tahun mcm biasalah bhgn kewangan ada mcm2 kerja

yg kene buat, kene kejar..


so awl2 jan 2013 kami da disediakan kotak mcm2 saiz

untuk kami kemas sdikit demi sdikit brg2 kami

tmasuk fail2 pjbt n brg pribadi 

masukkn dlm kotak, tape n label..

nti perpindahan dtg n angkat then letak kt meje kami

mengikut label yg ada..
 


brg kami kt meje bukannya byk benau pun..

yg banyaknya fail2 n brg2 kgunaan kami je..

mcm lov siap mesin taip, pc, printer yg beso bpk tu..hohoho
 


ini brg2 kami dok susun kt tepi meje masing2..

ada yg da tape ada yg belom...haiz rasa malas je nk pindah..

kami dah selesa dekat sini...kami semua bermula disini..

dari tmpt ni pjbt yg buruk hingga btukar wjh baru

kami yg ada disini..


byk sgt kenangan kami dipejabat ni...T_T
 


time mengemas2 ni lov masih tidak sehat lagi...

tp still kene buat jugak... brg2 masing2 kene kemas masing2..
 


meje lov, semua fail2 da masuk kotak..

pelan2 je lov kemas, masa kemas ni trasa sedeh nk pindah..

tp xbestnyer...ada phk yg xsbr2 nk masuk..tpksa kami kemas terkocoh2..

hish tensen je kami semua.. 


semua benda kami bwk.. yela brg2 kami kan..

tp ada gak brg2 kami yg da dbawa pergi tpksa dibawa balik

coz ada org nk sgt..nta pape kan.. :P
 


keadaan ofs yg xterurus

kami xdpt buat keje hape pun...dok mengemas je..

sampai mkn pun dok bsila kt bwh n mkn bramai2..

buat kali takhir kt ofs ni..

boleh je kalo kami nk mkn kt ats kerusi n meja masing2..

tp itulah tnda mesra kami kwn2..

duduk bersila dkt lantai yg dilapik surat khabar

n mkn bsama2...sambil2 mengibau kenangan dkt tmpt ni..
   





 kami dah bersedia untuk pergi kepejabat baru...

selamat tinggal ofis lama..T_T

printer n pc nti ada org bwk...tgokla printer lov beso bpk tu..
 


cadaaaaa!!!!

ehehehe inilah meja di ofs baru lov..

dpt dok kt tepi tingkap... dpt meja hujung2 best.!!!

sprtimana yg korang nmpk kotak2 yg da dilabel nama lov

diorg da letak siap2 kt meja lov..


so lov tinggal amek pisau, bukak kotak n susun je smula

brg2 dkt ats meje..

meja di ofs baru ni lebih luas, panjang..n tempat pun strategik..seronok..
 

  
see? byk jgk brg2 lov...thehehe

kt tingkap tu boleh nmpk lebuh raya dpn jusco bkt raja...

bwh tu parking..

sejook gile ofis baru ni...



itu je yg semapt lov tgkp...time tu kan lov xsehat lg...

so pic ala kadar je..

nti lps2 ni bila semua da ok lov bg korang tgok pic tbaru ofs 

tbaru lov ni ok..papai


Assalammualaikum..



Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang