JOM TERJAH~

Sabtu, 4 Februari 2012

IM OUT...

 

Erm, sedeyh plk bile entry lov utk hdiahkn sume folower something xblaku..

ini coz xde sape pun antara polower lov yg hntr feedback psl entry tu..

then xde sape jgk yg emailkn address masing2 utk pghntrn tu..

BOREDDDD..



myb diorg xde masa kot or xterbaca entry lov tu..

pape pun lov ucp terima kaseh coz polowe lov maseh n tros btmbh..

dari ari ke hari..time kaseh kwn2..



ya psl tjok entry ni,

lov akn TIDAK akn berblogging utk satu tmpoh msa..

coz skunk tbe2 xbrp nk sht... somethin happen..

armm somethin yg xsgka... -bkn somethin yg elok-

lov agk tension kbelakangan ni..


sometimes bile dpn org, kwn2, org lua myb lov akn cube buat lawak..

walopun xbrapa nk lawak..

n im tryin to control angen puting beliung diri ni..

but kdg2 tu xbole..



erm rasa saket..tp biarlah, itu ujian Allah kan..

u knw wut? pg td spupu lov crite psl mkcik lov..-mkck kt kpr-

tp lov mcm xsdr lov boeh tnye dia -sape tu?-

dia pun tros tkebil2..dia sebut nama org tu..

but once again i said -who?-


erm...ilang ingatan smntara? lol xlucu lgsung...

mn ada bnde2 cmtu kan.. xlawak lgsung..

skunk mcm lov kne tules semua bnde yg lov rasa lov kne ingt...

then bwk je bku tu g mn2..coz tkot lupe..


OWH COME ON... wut just happen to me..

doc said, tekanan... LOL


btw lov rasa elok lov rest je, xya piker somethin yg nta hape2..

lov myb tlalu memikir..tlalu ske bsedeyh..haissss

its myb look easy, but it doesnt for me... IM SICK..



sory sgt2, kalo lov ada buat slh ke hape ke...

lov syg korang semua, korang selalu dtg blog lov,,

bca tulisan lov, beri pndgn..lov rasa mcm ada kwn..

lol.. -ckp kan da merapu tu-



papepun, lov akn mlawat blog korang stiap ari, stiap masa

yg lov ada mcm biasa...




kdg2 dgn hnye mlihat snyuman org laen pun kite mmpu tsyum..


thanks sume..



im out da here...

3 ulasan:

zainab_baniaz berkata...

salam

kak lov banyakkan lah berehat... kalau tension, cuba kak lov buat benda yang membuatkan kak lov tenang...

Noor Wahidah Mahat berkata...

eh.. lov kenapa? tak sihat ke? banyak kan berehat and tenangkan fikiran k.. semoga cepat sembuh.. ;)

lov_note berkata...

erm tu la zai myb kurang rht kot, bdn rehat tp otak ni asyk nk bpiker mcm2 je.. mn xpenen. tengkiu zai ats nsht tu..


madam, lov rsa kurang sket..bdn sht je ni, tp ati prasaan, pale otak ni da xbape nk btol sket..penen ngn mcm2 hal..

tengkiu u ols..sudi singgh giv me nsht..akn saya cube usehekn utk kmbali cargas..hohoho

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang