Jumaat, 4 Februari 2011

NUFFNANG KO BRP?


Bila da tesebau crita psl blogger jutawan, kwn lovp n asyk la tnye


"Wehhh ko kn ada blog?


"Ahh nape? ko mcm xpena bca blog aku je.."


"Ada la bukak xkan ko nk soh aku hari2 ngadap blog ko je kan?''


"Adeshh tkono aku sbjik"


"So blog ko cmne? pe cita?''


"Larhhh yug ko bca tu la citenyer..cite pe lg ko nk ni?"


"Hish ko ni, lmbt la plk.. aku tnye psl blog ko dpt brp da skunk?"


"Ahh? brp hape? aku xkeje ngn sape2 cume ngn bos aku kt ofs aku tu je..dpt aponyo?".


"Ckp slow kang mrh..ni ni ni cita psl blogger jutawan ko bila lg? income ko brp skunk?"


"Erm.. xyala aku ckp, buat malu aku je..aku xgelemer cam depa2 tu"


"Alah ckp la aku tgok ko pn ada nuffnang kn? ckp la weh.. ckp la..".


"Erm aku ckp ko jgn gelak tau..ermmmmm aku skunk ni cume ada 2o engget n bape sen je..".


"Ahhh??? 20 engget? hahahahahahahahhaahahahahahaa"


"Aku dan ckp jgn gelak..eeeeeeeeee"..

1 ulasan:

LOV NOTE berkata...

kwn lov ni dia xde blog, ada fb n ym pn xaktif..staun skali je dia on9 kot..

pasai tu lov xletak nama diorg..hahaha sabo jela haku kn..

PENGALAMAN NGERI DALAM BILIK BEDAH

Assalammualaikum, lov sambung lagi cerita dari yg ni pengalaman-mengandungkan-anak-kedua masuk je bilik bedah semua dah...