JOM TERJAH~

Jumaat, 18 Februari 2011

KITA ORG ISLAM..BKN ORG BARAT..ADOIIIII FIKIR LA SKET..


Hari ni bz gegile cam biasa.. -ari2 korang dgr lov ckp cmtu en- hehehe
ni nk cite sket.. sket je tau hrp sume yg mbca tu fhm or ble kongsikn bsama
or tego la sape2 kt luwau sna tu xkire la sape2..
pg td msa hntr pwincess ke sekola, mmg la ramai parents2 kn..
msa ni la nk salam, nk cium tgn cium dahi cium pipi bagai.. xpe lg.
ada 1 ayh ni, nk ckp muda xla muda..myb da ada ank 5-6 org..
naek mto anto ank dia, bkn mslh naek mto..
tp msa ank dia salam tgn dia, dia tarik ank dia ..

dia cium ank dia...ank dia girl la..myb drjh 1 or 2 kot..

kalo dia cium cam pic kt ats ni tape lg..cium pipi..

or ank dia yg cium cmni tape lg... mmg xde hal la kn..lov pn xla pelik or jijik..

Mcm ni dia kiss ank dia..kt mulut..dia ingt ank dia apa? bini dia? mkwe dia? jijik tau tak nengok..

ank dia bila da jln tu siap lap2 lg mulut laju2..myb ank dia pn jijik..
eeeeeee bengang tol tau nengok

nmpk sgt ank dia xske..tp B..D... btol la sia ayh ni..

xpakai otak ke? ke da terbiasa wat cmtu?

xelok la dia wt cmtu..lov da rsa nk g sekeh je kepala dia..bungoks tol.

tolong la jgn wt ank2 cmtu, nk cium pn cium la kt dahi ke pp ke..

ksian ank tu, g satu da mcm mengajo ank tu bnda2 xelok..

sok2 kalo dia wt ngn kwn dia ke? org len ke?
ko sbagai bpk boleh ke tego kalo dah ko pn buat cmtu gak kn?

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee benciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..

kite org islam kn...fikirla pakai otak sket..

-mrh btol lov ni?- :P











Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang