JOM TERJAH~

Khamis, 9 Disember 2010

TIME BESRONOK NGN BEBUDAK


bru2 sampai sume malu2 je nk maen.. -tp da amek port masenk2- ahaks..

bkn pe mamat2 motor dok btenggek kt dpn tu ahhh
-nyebok je budak2 tu ade gak kne sumbat kasut sez 4 neyh kang- lol


maen da tp still caver2 , hahaha - yg mamat2 tu pun tgok skali uda la..
ni mcm nk mkn dak2 aku pn nek takot- alahai..

haaaa yg ni depa da xkesah g...lntk korang la nk nengok ke hape ke...
depa da xde paksaan -eh bkn ..perasaan- :P

bju itam -bru je amek spm- n puteh -form 4- -adek bradek ngn 2lg sikecik tu-
meke neyh ank sdara lov iaitu ank kpd kakak ipau lov... -nape aku kne kenalkn sorang2?- LOL

yg bju ijau tu adek suami lov -kire adek ipau le- dia bru hbs spm -dia dtg cni utk bcuti2-...ehehe..


bpk2...bpk tulon pam belon naa..amak nk dok guyang kaki
-kaki amak pn pendek xscecah bwh pasai tu la ble dok goyang jaa- wakakakaka

maen suson silang kapla..babacak!!!!

lorhhh ni apekeheinyew weiii -blom ape2 da tumbang- wakakaka

rini ble plak dia pakai tdung tu xtggal2 eh..-konpius2-

ala ala comei2nyer -pas take pic sume pakat bgun n tgosok2 bdn coz kne get smot- >:)

ormmmm -pp sape paling cembam dia menang guling ats pdg- >:

wahhh tbareng ko ats pdg tu ek.. - korang balek nek bas tau jgn nek kete.- huhuhu

kt mn ank2 dara ni nk bgambau kt ctu jgk lew dak2 kecik neyh ngekor jew..hhahaha

ni uh lew bebudak2 yg da kpenatan maen kt pdg :P -tgok ank dara aku tu..ya ampun tkangkang ko ye..-

2 ulasan:

honeyvsbee berkata...

mana satu lov tu ? namopak sama jer..

lov_note berkata...

mehehe lov yg tgkp gambau tu jew.. :P

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang