JOM TERJAH~

Isnin, 13 Disember 2010

KO KENAPA?


Ko kenapa?

tp aku suka tgok ko ni.... ko hppy je dr dlu ehh...
-ye ke ? aku hpy je..ko nmpk ke?-

ala boleh nmpk la...

-yeke? nmpk pe? cmne?-

stiap kali ko ckp ape2.. kalo xmula mzt laztnye ko gelak2
sronok jd cm ko xde la boring sgt idop ni..cam org tade mslh je..
-hurm..cmtu ke ko tgok aku? ....aku baru prasan..tp kdg2 mmg btol ape ko ckp tu ..hahah-

tp, ko xtau.. dsebalik gelak tawa itu lah aku sembunyikn
kesunyian,
kesedihan,

keperitan n
ketakutan aku sendiri..

apa? enko takut? blah la wei... kat skola dlu ko je yg ske gado2 sbb kiteorg...
lwn lelaki plak tu..itu ko kata takot ke?

prnh ko nmpk aku menangis slama kite bkawan?

tak. tak penah..ko cmni je dr dlu..xpena brubah..bdn ko je agk comel sket skunk..
hahahaha ko ni trok btol la..xguna punye kwn... -cubet-
tgok aku da ckp..ko mzt gelak punye..kdg2 aku xtau ko mrh ke ko blawak ke.. hurm ko ni..
bkn aku xbleh nanges..tp kalo aku nanges aku takut aku xboleh bangun lg..
aku xskuat mcm yg ko nmpk lah.. ngehehe weh ko bile nk kawen?!!!
hishhh ko ni..kesitu plak..



urm ko.. xpena rasa apa yg aku rasa..dr aku kecik lg..ko xtau perasaan aku..
kalo ko jato..mmg aku akn bkejar dan lepaskn segalanya yg aku ada utk bangunkan ko semula..
kalo ko menangis..aku yg jiwe karat ni pn sanggup menangis bsama ko..

agr ko xmerasa malu agr ko xmerasa hina diperhatikn insan lain..

hahahahah aku da merepek..

kenapa plak ngn aku? itu soalan ko td kan?

aku, aku lah...kwn ko dr dlu.. hahahaha bai2 aku kne blah ni....







ps : prbualan antara 2 kwn stelah dipendekkn ...hahahah


********************
v

v


*********** SOMEONE WHO HAS BEEN BADLY HURT IN LOVE,**************
IS LIKELY TO HIDE THEIR EMOTIONS AND MAKE IT DIFFICULT FOR ANYONE
TO GET CLOSE AGAIN

Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang