JOM TERJAH~

Selasa, 7 September 2010

BERJAYA JUGAK ABG!!!

Alhamdulillah mlm td ngn jem gile yg menyesakkn dada buat ati xkeruan je dah la pwincess xamek lg dr tdika+taska abg plak katanya tgh tsangkot kt jem d bukit raja..hempeh..

v

v

ati ni rasa nk mjerit2 je jam da mnunjukkn kol 6.30 wktu tdka+tska tutup pd bln pose ni...mcmn la ank aku ni..tcher2 dia pn nk balik juga berbuka pose ngn fmily masing2 kn..

v

v

lov try col..lov ckp lmbt sket..tcher pn kata ble tnggu kjp..lov col balik abg ..jwpn abg ttp sama..dia xble bgerak pn..jem melekat..waduh2

v

v

da 6.50 lov col smula tdka+tska pwincess.."tcher maafkn saya ye..suami saya lmbt lg ni tcer.. mcmn la agknyer saya nk ambk ank sya ni..mntk tlg tcher hntr kn kpjbt sya ble x?". kata lov ngn rayu2 lg..huhuhu

v

v

alhamdulillah, rezki Allah..Allah permudahkan segalanya. "maafkn puan, kt cni semua xde kenderaan, tcher2 pn tgh tngu mak bpk dtg ambk ni..ehhh kjp ye puan.." tcher tu ilang..

v

v

jp g dia mai "puan nasib baik ada ni..tcher sorang ni dia lalu ofs puan, kbetulan mak ayh dia pn da sampai saya suruh dia hntr alia ye?". kata tcher ksygn ku itu..huhuh

v

v

"Yeke Alhamdulillah..time kaseh".

v

v

lps pwincess sampai dkt kol 7 tu tros lov bwk dia mnyeberang jln g stesen minyak utk bli juadah berbuka pose kami bdua.. -sedeh- masuk balik ofs tgok tv..

v

v

tgok jm da 7.15 tbe2 abg kol kata da sampai kt bwh..sronoknyer xterkata xde la lov berbuka sorang2..sedeh tau..

v

v

naek2 je kereta azan pn berkumandang..Alhamdulillah bersama2 jga kami berbuka puasa..tros bca doa n hulur air milo tin buat pwincess, nescafe tin buat abg n mee 100 plus..then nguyah kopok..hohoho

v

v

pwincess mkn coklat catberi :P
v
v
xdela mrh kesian jgk kt abg dia pn mzt tension gile dok dlm jem..bkn dia nk jd cmtu pn kn? mak xmembebel ank plak yg membebel..adoiiii sabo jela aku dgn pwincess ni..seb bek bapaknya penyabo..-da la org tua tu tgh sakit gg-

v

v

"abg sakit lg kn? jom kite tros g kinik cabut..skjp je..jom la..". lawe lov

v

v

"sakit tu mmg sakit..kite maghrib dlu la.." . kata abg

v

v

kol 8 tu kami sampai ke klinik -mmg da biasa ngn kinik ni..dokte faezah mmg d best!-

v

v

abg nk masuk tu siap tnye dokte "dokte ble x wife saya ikut sama?". adoiiii la abg aku ni...mnje btol..ke takot? bahahaha.. :P

v

v

dote kata gg abg adalah dlm 8 yg rosak.. -mak ai!!!" abg lov mmg pakai gg palsu pd bhgn dpn ats so gg kt blakang2 dia xamek pduli..haaa ini la jd nya..

v

v

tros lov kata "dokte cabut je semua..". bengang tol..

v

v

agk ssh jgk nmpknyer dote nk cabot gg abg msa tu..lps satu, satu, lps satu. satu alat ditukarnya..graham tu masih kuat lg pd akarnya walo pn bhgn ats dah rosak teruk -berlobang-

v

v

pwincess bz maen ngn ank dokte -boy- comel sgt ank dia tembam gile2..

v

v

tgok abg pn mcm nk bukak silat je tros lov pegang kaki dia.. bkn la pegang kuat2 pn..pegang biasa je.. letak je tgn kt ctu..

v

v

yela mn tau dia takut..siapa yg xtakut jumpe dokte gg kan? lg plk ni 1st time dia jumpe..hehehe klaka la..

v

v

bila da cabot tu dokte siap tunjuk lg gg yg rosak tu..mak ai!! besonyer...hihihi..

v

v

siap tnye lg nk buat gg plsu abg yg baru.. tp dokte faezah pesan soh cabot dlu 7 gg yg rosak tu baru ble buat..

v

v

so siap la abg...tiap2 bulan u kne cabut gg u tu....

v

v

tp alhamdulillah berjaya jgk abg..lov pn senang ati semua selamat..

v

v

fuhh ari ni mmg mcabar..pnt sgt..balik2 mndi n msk megi telo -ats pmintaan utk mkn mlm- dah cantik la tu..sonang punyer kerja..

v

v

teros lov tertido.. lov isyak n trawih kol 4pg!!!! adoiii lewat sungguh.. :p

v

v

patu tros g msk nasik lembek -khas utk org saket gg- then kuarkn udg..soseh soseh..siap nsk grg..

v

v

kjotkn abg kol 5 then kami bsahur sama2..

v

v

^^_^^

Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang