JOM TERJAH~

Sabtu, 10 Julai 2010

Despicable Me..



Cerita ni mmg menarik sgt2 

bukan sahaja untuk tontonan kanak-kanak ia juga sangat sesuai kepada penonton dewasa

memaparkan kisah kenakalan. impian, harapan, kasih syg, owhh ianya
mmg sesuai 

bawalah keluarga g menontonya bersama-sama k.



Kisah ini bermula dengan peristiwa kehilangan piramid yg sebesar2 alam tu 

yg telah dicuri oleh penjahat.

Perkara ini mendapat liputan dan menjadi kerisauan
 
di serata dunia takut akn kehilangan satu icon penting negara

mereka pula.


 

Gru (Steve Carrell) merupakan watak utama dlm filem ini, 

dia adalah seorang pencuri yg sgt berbakat. tetapi kehilangan piramid baru2 ini

bknlah dari perbuatan beliau.Vector (Jason Segel) 
 
adalah pencuri yg bertanggungjawab atas kesalahan ini.
 
Vector cuba mengganggu

 
 
 
rancangan Gru yg telah lama mengimpikan untuk mencuri bulan.

Gru yg bijak dibantu oleh banyak makhluk kuning ciptaan ahli sainsnya

iaitu Dr. Nefario (Russell Brand) yg sgt mahir dlm mereka

dan mencipta benda2 baru.




Gru memulakan rancangannya utk mencuri satu alat 

yg boleh mengecilkan bulan dari pihak kerajaan.

namun hasil curiannya itu telah dicuri


pula oleh musuh ketatnya Vector.


tnpa alat itu, segala usaha Gru tidak akn bjaya. 
 
dan akhirnya Gru telah bertindak utk mencuri semula brg itu dr tgn vector. 
 
Namun segala

usaha Gru untuk memasuki kubu Vector tidak berjaya 
 
dgn segala alat keselamatan canggih yg telah dilengkapi di kubu kuatnya.

ketika hampir berputus asa, kehadiran 3 ank kecil yg dtg untuk menjual kuih
 
 
telah menarik perhatian Gru kerana mereka dgn mudah
 
dibenarkan masuk ke dlm kubu itu.
Muncul 1 lg rancangan jht Gru dgn menyamar sebagai dokter dan


ke Rumah Anak Yatim yg kononnya untuk mengambil ketiga-tiga ank td

sebagai ank agkatnya.

Budak-budak itu telah dijadikan bahan untuk memudahkan 

masuk ke kbubu Victor dan menjayakan rancangannya

untuk mencuri semula alat tersebut.

Hasilnya beliau berjaya mengambilnya semula,

namun kehadiran anak-anak itu telah mengubah hidup Gru.


So!!!!..g cpt tgok kt wyg cite ni..mmg best.. 
 
trasa zmn knk2 kite dlu..n 3d cerita ni sgt best apabila time dia naek
 
 
-Roler koster- tu mmg trasa korang


jatuh dr stu..miahahaha..



ramai yg menjerit2 dlm panggung smlm.. dan ternyata 3d cerita ni telah berjaya..


me n my bby girl, adek bradek..mmg terhibur sgt2!!..


xsbr rasany nk tgok filem katon 3d yg terbaru xlama lg..

cauu...:P


PS : TGV plis la tgok2 kan cemen mata 3d tu k..coz mlm td punya mmg mcm da rosak , calar balar agk xselesa nk menonton..plis3!!! coz im always n liked to watch movie at tgv... -malu aku ngn adek2 aku-

thn 1 lg mslh mlm td.. kami xdibenarkn masuk n tpkse bdiri lama diluar panggung no.8! alasannya cemen mata 3d tu xde lg..coz ada kt pawagam alen..ermm mgg xpuas ati..

ini kerana kesilapan pihak tgv sndiri patotnya bglah penonton masuk n duduk dlu didalam dari dibiarkan bdiri dgn ank2..n family..

thn petugas2 u ble hntr masuk n bg sorang satu cemen mata tu..

bkn ssh pn coz crita katon slalunya keluarga yg akn dtg bramai2..n penontonnya tidaklah penuh..


so next time..plis...































Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang