JOM TERJAH~

Selasa, 9 Februari 2016

TEMAN SEDEH NI...




Assalammualaikum,

lama gilos x hapdet blog ni yau..

haaa ambik sekali tiang tenet kne langgo jentolak 

yang dok besarkan jalan kt depan tu..


kena tunggu depa siapkan jalan tu baru depa kasik repair..

sakit la hati teman..tp nk buat lagu mana..

teman hapdet blog kt uma jaa..

kt ofs xbule la..carik rezki halal xbule la campo hal keja ngn peribodi2..

ahaks.. in sya allah teman xgitu..


n da lama gilos jugak...ye gilos tu teman ni la..ngaku diri sndiri lg tu..

haaa TIDAK ye...diulangi sekali lagi..TIDAK membeli KOMIK..

teman dah jauh ketinggalan la korang...da xtau apa lg cita terbaru..

kot2 la ada sambungan hot gimmick ke 13...kot la kan..

teman langsung xtau...sedeh..


skrg ni singgah je kedai buku fmly da dok perati je..

pegang je komik mcm2 depa sound..

hoi2 harga mahal tu jgn ngada2 nk beli..beli tolo sepapan bule dpt hang tau..

sedeh la hati teman ni..

bila g sensorang nk beli...mcm berhantu hang tau dak..

teman bule tedengo2 sore depa btoi2 kt blkg tinga ni..


seriau teman..


pegang2 belek2..buat muka sedeh...sampai cashier tu buat muka pelik

tros teman blah...huhuu..

apa lg cita terbaru terbest skrg ni wei..ce habaq la teman ni..







 

Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang