JOM TERJAH~

Jumaat, 7 September 2012

AXE ANARCHY ISLAND GATEWAY



Assalammualaikum,

selamat hari jumaat pd semua kengkawan ku di luar sana


kwn2 mesti tahu kan pasal contest anjuran

NUFFNANG & AXE x lama dulu?

siapa yg da join? coz hadiah yang di pertandingkan dlm contest tu

sgt HEBAT!!! ok..



SUPPRISE!!!!

tarikh yg diberikan dlm contest tu telah dipnjangkan lagi

oleh pihak AXE uols!! so itu mknanya

kite2 ni yg maseh blom join or xsempat nk join ari tu...

boleyh join lagik!!! yiiiihaaa!! >:)



siapa yg xnak weyh? Percutian 4 hari 3 malam ke

Pulau Tropical Caribbean untuk 2 orang

2 org tu -honeymoon lg la tu-

percutian bernilai RM40,000 tu ditaja camtu je kalo kite menang

siap nuff kata (Semua perbelanjaan turut ditanggung!!)

apo laie? jom join!!!!




Terjah dan sergah NUFFNANG dengan kadar sekelip mata

NOW!!!!! -menggile coz hadiah2 hebak- -mate duitan-

hahahahaha




tbayang2 je air lautnya yang hijau kebiru-biruan, -tgok gmbo-

then AXE ANARCHY ni adalah deodorant body spray

yg terkini dan baru untuk lelaki dan perempuan..

haaaa adil kan? lelaki ada satu perempuan pun ada satu..

pink lagik!! i like!!




mcm abg lov sndiri, dia mmg suka menggunakan pelbagai jenis

body spray or deodorant dari pelbagai jenama

dan tentulah juga dari jenama AXE ini..

mmg harum, tahan lama dan sgt memikat!! best!



ckp psl pikat memikat ni

jom lov kongsikan 3 tips dan teknik lov sndiri untuk

menawan hati si dia.. hehehe **blushing** :P


1) sebagai seorang isteri, kita kena jadi seorang yg pemalu, sopan dan manja

mcm kita bercinta2 dulu, ahaks -geli plak aku mnules ni-

malu nk ckp kt org.. :P

kita kena saling sayang menyayang dan

saling percaya antara satu sama lain tak kira

apa pun yang berlaku..




2) Hormat pd suami, keluarganya dan juga sahabatnya

walopun kdg2 kita rasa dia lagi sygkan kwnnya dari kite kan.. huhuhu






3) selain mnja, kasih syg, dan hormat pd ahli keluarga dan kwn2nya

tentulah jaga perot si dia kan? kene jaga tu..

 itu yang boleh menawan hati dia untuk syg, n

sntiasa ingt kt kita walo dimana pun dia berada..

lebih2 lg bila dia brada di kejauhan dan berada di luar.. T_T




si dia suka mkn kerang.. pelbagai jns msakan pn tape..

jnji kerang!!!


walopn xsuka tp layankan jugak!!!

dah2 tapaya nk buat2 muke

>:P




urm itulah perkara2 yg selalu lov buat kalo nk memikat si dia..

selain berbaju sesi2 ngn pangai gedik2 tu tapaya la nk bgtau..

kt umah len cite oke.. itu korang pn tahu kan? idok le pyh nk diajau..

kakakaka


mcm perempuan lelaki juga perlukan ksh syg yg kuat

kalo boleh kita manjerkan je dia..

bio la dia mcm rimau ke gajah ke? dia ttp ada ati n perasaan

jauh di sudut ati mahu diri dimanja

dibelai dan disayangi

oke?



-ckp hebak da mcm perunding pkhwinan- LOL



oke nuff n axe tat's all from me..

kalo dpt memang hadiah sagubiji hati pn i trime u.. :P


hahaha papai i lap u..



^ ^






 

Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang