JOM TERJAH~

Ahad, 15 Mei 2011

INILAH DUNIAKU!

Erm nk ckp byk xguna, hari2 nk peneng kapla pn xguna coz akn mcm ni je slama2 nyer..


inilah hidup. inilah ketetapannya.. ye dok? huhu

-mcm org frust?- -eh xla- kikiki


da lama lov xnules ni sbonarnyer.. bkn mls or xde idea ke hape
-lebeh kurangla tu en-


lov sbok2 tgkp pic keretapi n pic kt skitar klang yg mnarik2 la..


tp tuptaptuptap...nta mcmn lov ngn membe2 ofs sbok buat 5S kt pjbt tu..


nk cekla si kamera ni..
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lov tpadam semua pic2 tu..


punyerla lov frust!!! nk tgkp pic2 tu siap kne mrh lg tau..
coz ada kwsn2 ttntu tu xble tgkp gmbr..


uwaaaaaaaaaa xberkat la ni...bkn pic kt kamera aje!! pic2 kt tepon pn semua hilang


siap ngn lagu2 dlm tu semua ilang..


phone lov jadik kosong tnpa lgu n pic cun2.. uwaaaaaaaaaaaaaaa


so pendek kata mcm ni la..terbitlah luahan inilah duniaku.. kikikiki


moralnyer? ermmmmm haaa
"xsemua bnde yg kite inginkn akn slalu kite dpt walopn da brusehe sparuh gile"


pic 5s? ermmm menarik ni..
buat 5s ni sampai lov xsempat nk buat keje lov sndiri.. hahahaha


pdn muke lov jgk..kemaruk sgt nk buat 5s..


myb korang dah ada 5s kt ofs masenk2 tp nk buek cmne?
ofs lov bru btungkus lumus nk menyiapkn amalan persekitaran 5s dtmpt n kwsn yg bhgikn utk masenk2..


nnti da siap lov tepek la pic2 nyer kt cni key..


cauuuuu

-kata xnk ckp byk ni telebeyh suda- huhu




Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang