JOM TERJAH~

Selasa, 9 Februari 2016

(SERAM) Komik Tercipta Kejora - Julietta Suzuki




Assalammualaikum, 

haloooo kali ni kita review pasal komik ni plak..

tengok muka depan je dah macam kartun..

ye ye lov tahu la komik ni pun katon..tapi komik dengan katon lain ok..

ada beza dkt ctu.. :P
 


katun or watak dalam ni lebih kurang macam katun orang putih..

beza ok katun jepun dgn katun orang putih..

apa ye lov nak cakap...erm lov terus terang jela ye..

katon orang putih nmpk boring sket...beza ngn katun anime..

so tak berapa nk feel bila mbaca tu.. -.-''

maaf ye ini pendapat lov sahaja..




kisah dalam ni konon2 mereka dalam dunia kegelapan..

ada kerajaan pontianak la..org2 kg la dan mcm lg..

 seorang gadis menjadi mangsa korban kg nya


di campak kedalam hutan..akhirnya dia ditemui oleh pontianak..

bermulalah kisah mereka berdua.. :P

ala2 twilight gitu...


so macamana boleh ke dia teruskan hidup di kalangan pontianak...

siapa kah gadis itu yang sebenarnya..pontianak tu akan bunuh dia ke tidak
 
hahahaha korang kena la beli dan baca sediri :P



papai~~



notakaki : aku xphm mcmn dia boleh letak komik ni jd komik seram..ermmph
 

(SERAM) Roh Mata Satu (2) - Kohaku Naoto




Assalammualaikum darling2 semua..

Meh lov sambung balik review pasal sambungan komik 

Roh Mata Satu (bhgn 2 - TAMAT)


haa buku ni ada 2 buah je ya.. 1 & 2



Komik ke 2 ni macam pertama juga.

kisah seorang pelajar perempuan yang mati tidak tenang

dikatakan rohnya ada di sebuah kuil Shinto


dalam komik ke 2 ni, korang akan tahu kenapa dan macamana budak 

tu mati, sedih jugak kisah dia..pasal tu dia mati tidak tenang..huhu

 
slps dia mati siapa2 yang terjumpa dengannya @ saje2 dtg utk berjumpa dgnnya

akan dikabulkan segala permintaannya..

 




Meskipun dia dah mati, dia tetap menunggu ayahnya datang menjemput dia

kesian betul, kisah ni penamat segalanya.


budak yang mati tu or hantu tu takdelah menakutkan pun

wataknya dilukis seperti seorang pelajar perempuan beruniform sekolah

msebelah mata dan kepalanya di balut dengan kain putih..macam orang cedera

dan ada darah mengalir di mata tu..


lain-lain normal je..

apa-apa pun watak-watak dalam komik ni dilukis dengan menarik

dan mudah untuk fahami setiap watak serta jalan cerita.


ok la itu saje..papai..
 

TEMAN SEDEH NI...




Assalammualaikum,

lama gilos x hapdet blog ni yau..

haaa ambik sekali tiang tenet kne langgo jentolak 

yang dok besarkan jalan kt depan tu..


kena tunggu depa siapkan jalan tu baru depa kasik repair..

sakit la hati teman..tp nk buat lagu mana..

teman hapdet blog kt uma jaa..

kt ofs xbule la..carik rezki halal xbule la campo hal keja ngn peribodi2..

ahaks.. in sya allah teman xgitu..


n da lama gilos jugak...ye gilos tu teman ni la..ngaku diri sndiri lg tu..

haaa TIDAK ye...diulangi sekali lagi..TIDAK membeli KOMIK..

teman dah jauh ketinggalan la korang...da xtau apa lg cita terbaru..

kot2 la ada sambungan hot gimmick ke 13...kot la kan..

teman langsung xtau...sedeh..


skrg ni singgah je kedai buku fmly da dok perati je..

pegang je komik mcm2 depa sound..

hoi2 harga mahal tu jgn ngada2 nk beli..beli tolo sepapan bule dpt hang tau..

sedeh la hati teman ni..

bila g sensorang nk beli...mcm berhantu hang tau dak..

teman bule tedengo2 sore depa btoi2 kt blkg tinga ni..


seriau teman..


pegang2 belek2..buat muka sedeh...sampai cashier tu buat muka pelik

tros teman blah...huhuu..

apa lg cita terbaru terbest skrg ni wei..ce habaq la teman ni..







 

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang