JOM TERJAH~

Rabu, 20 Januari 2016

(SERAM) Komik Roh Mata Satu (1) - Kohaku Naoto




Assalammualaikum,

 Jom lov kenalkan pulak dengan komik seram yang ni pulak

tajuk dia je Roh Mata Satu..



 Kalau baca sinopsis kat belakang komik ni dia ada terangkan..

komik ni berkenaan seorang gadis yg mati dalam keadaan yg tidak tenang

roh gadis ni boleh tunaikan hajat org lain yg dtg ke sebuah kuil Shinto.






 Semua hajat yg diminta pasti akan dimakbulkan

TAPI

itu semua bergantung kepada hati, kalau baik benda yang diminta tu

eloklah perkara yang terjadi..

DAN


kalau sesuatu untuk kepentingan diri sendiri atau pun yang tidak elok

pasti akan terkena diri sendiri..



Bagi pendapat lov bila dah baca komik ni, ianya lebih kurang sama sahaja

dengan Komik Magis Manis Coklat yg dpt tunaikan hajat org laen..


setiap hajat pasti ada balasan, samada baik atau tidak bergantung 

pada si peminta hajat tu sendiri


ada yang berjaya dan berakhir dengan gembira 

tidak kurang pula yang bermula dengan gembira tapi berakhir dengan tragedi



be careful with what u wishing for :P


oh ye, komik Roh mata satu ni ada 2 buah kesemuanya..ini yg pertama..

tunggu next entry lov kupas komik yg kedua pula ok.. 


harga komik ni masa lov beli adalah RM7.50




OK..


papai~~~




ASSALAMMUALAIKUM SUME...HALO..




Assalammualaikum,

apa khabar lah semua agaknya pada awal tahun baru ni ye?

lov baru je balik kursus seminggu di Jengka Pahang pd minggu lepas.


balik je kursus seminggu, lov masuk wad pula..serangan Asthma

tapi masuk wad bukan pasal asthma tapi pasal jantung berdenyut laju 

kata dote antara tanda-tanda awal utk sakit jantung..

erm risau pula..


tapi tulah dote kata, u ni terlalu banyak risau, banyak sangat fikir,

jangan terlalu stress, or myb sebab lov penat sangat kot..

baru habis kursus..then rindu kan family..


harap-harap korang semua jaga kesihatan ok, kalau ada seluruh harta di dunia pun

tapi sakit? memang tak best langsung..


rasa macam nak beli je kesihatan orang yg sihat tu, kalau boleh..

tapi kesihatan bukan boleh dijual beli..kalau betul penjagaan kita.. sht la..

kalau tidak, asyiklah sakit macam lov ni..

yang dah memang ada penyakit dari lahir lagi..


tapi berbalik juga pada yg utama,

semuanya dah menjadi ketentuannya, ujian sakit utk hambanya..

mungkin sebagai pensuci dosa2 kecil..

  
k lah..jaga diri ok..

papai..

 


Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang