JOM TERJAH~

Jumaat, 18 Februari 2011

APA CITE EH?

  • smlm balik kje spupu lov bgtau lov, ada jiran baru pindah kt sbela uma lov tu..
spsg suami isteri katanya.. lov pn xsedo ada jiran baru pindah kt sbela..coz xdgr bunyi apa2 pn..

bunyi org pndah rumah ke hape ke..g la jengok2 sket..nmpk la langsir selai kt tgkp dpn..

laen2 sume betutup je.. mmg jns dok umah je kot..sies xdgr bunyi borak2 ke hape ke..

ermm lov pn xbetego sape lg ngn diorg..


***********************************************************


  • myb esok hari2 cuti nnti jumpe la kot kt lua rumah kn.. huhuh

esok plk dak pwincess kne skola gnti thn baru cina..adoiii leteh la pg2 nk kne bgun awl anto g skola..

lov pn tgh sebok prepare nk siapkn kad bday utk abg lov.. konon2 nya kad dari pwincess la..hahaha

ermm abg jns xnk sambut2 bday dia..dia kata xelok tiup2 lilin, nyanyi2..
membazir bagai n kbuat mjls la hapa la..pot pet pot pet la dia..


so myb bg kad je kot..from pwincess n from me? ermmm tatau g.myb ada or myb xde..

takut kang kne mrh lak..huhuh -tkot gak ko ye- :P


*********************************

  • cuti yg ada ni i mean yg tinggal cuma hari ahd je la kn..uwaaaaa

lov nk ajo pwincess gile2 bhsa arab..coz dia ada exm sek.agama nxt week..


huihhh dolu2 hapal la bhsa arb..a tuek2 ni hampes je..


so bila ank da skola agama n blajo bhsa arab mak n apaknya kne blajau skali..heheh


*******************************
  • erm mepek apa nta lov time rehat ni..xkua n xtau nk buat hape..nk tdo xde tmpt plk..

da r xsehat lg..bdn lemah2 je.. adoiiii


g 1 lupe plak.. lov nk ucap trima kaseh pd KAKCHIK ..
coz tnpa kakchik sedari da byk nasihat2


n panduan yg sgt bguna yg lov gunapakai dari blog n nasihat kakchik..


trima kaseh... Allah je yg tahu mcmn bergunanya ia kpd lov. Allah sja membalasnya..


sape2 yg nk motivasikn diri or nk bca blog kakchik..



http://keluargakusayang.blogspot.com













KITA ORG ISLAM..BKN ORG BARAT..ADOIIIII FIKIR LA SKET..


Hari ni bz gegile cam biasa.. -ari2 korang dgr lov ckp cmtu en- hehehe
ni nk cite sket.. sket je tau hrp sume yg mbca tu fhm or ble kongsikn bsama
or tego la sape2 kt luwau sna tu xkire la sape2..
pg td msa hntr pwincess ke sekola, mmg la ramai parents2 kn..
msa ni la nk salam, nk cium tgn cium dahi cium pipi bagai.. xpe lg.
ada 1 ayh ni, nk ckp muda xla muda..myb da ada ank 5-6 org..
naek mto anto ank dia, bkn mslh naek mto..
tp msa ank dia salam tgn dia, dia tarik ank dia ..

dia cium ank dia...ank dia girl la..myb drjh 1 or 2 kot..

kalo dia cium cam pic kt ats ni tape lg..cium pipi..

or ank dia yg cium cmni tape lg... mmg xde hal la kn..lov pn xla pelik or jijik..

Mcm ni dia kiss ank dia..kt mulut..dia ingt ank dia apa? bini dia? mkwe dia? jijik tau tak nengok..

ank dia bila da jln tu siap lap2 lg mulut laju2..myb ank dia pn jijik..
eeeeeee bengang tol tau nengok

nmpk sgt ank dia xske..tp B..D... btol la sia ayh ni..

xpakai otak ke? ke da terbiasa wat cmtu?

xelok la dia wt cmtu..lov da rsa nk g sekeh je kepala dia..bungoks tol.

tolong la jgn wt ank2 cmtu, nk cium pn cium la kt dahi ke pp ke..

ksian ank tu, g satu da mcm mengajo ank tu bnda2 xelok..

sok2 kalo dia wt ngn kwn dia ke? org len ke?
ko sbagai bpk boleh ke tego kalo dah ko pn buat cmtu gak kn?

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee benciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..

kite org islam kn...fikirla pakai otak sket..

-mrh btol lov ni?- :P











Rabu, 16 Februari 2011

THE HARDEST THING....


It's the hardest thing i'll ever have to do
i can't let you see what you mean to me
when my hands are tied n my hearts not free
we're not meant to be.

v
v
v
it's the hardest thing i'll ever have to do
to turn around n walk away
pretending i don't love you..
i know that we'll meet again, fate has a place n time
all my love, i'll be sending
and you will never know, cause there can be no happy ending..

v
v

It's the hardest thing i'll ever have to do
it's the hardest thing i'll ever have to lie
to turn around n walk away
pretending i don't love you..













Jumaat, 11 Februari 2011

LOV KNE PUKUL?


Jumpa je kwn lov dia tnye

kwn "eh eh! nape ngn mata ko ni? ko kne pukul ke?"

lov "mn ade la, aku okeh je". -xingt hape2-

kwn "ala ko jgn la cmni weh, ko ckp la..ko kne pukul ni..____ pukul ko ke?"

lov " gile hape ko ni..xder lah...ap yg ko mepek ni..demam ke rndu sgt kt aku"


kwn "kalo aku tau dia pukul ko lov..siap dia...tgok baik je tp pangai mcm....."


lov "ehh? ko mrh2 sgt ni nape? n psl pe plk ko ckp aku kne pukul? sape yg bg ko akbr tkini ni?"


kwn "sedeh la aku cmni aku kwn ko tp ko xnk ckp pn ngn aku..-diam".

lov "apa ko merepek ni setannn? -gurau-" -xpasan lg-


kwn "tu hape tu? lebam kt kellopak mata ko..patu dahi ko tu pn lebam jgk..ckplahh ko ni nape?".


lov "owhhh -baru pasan- hahahaha bunguk -gurau- la ko ni ni bkn kne pukul la..hahahahaha".

kwn "hbs nape lebam2..lg sket kne mata ko buta tau kalo luka cmtu..ingt aku bodo ke..".

lov "hehehee yela2.. aku xapa2 pn..ni luka kne mnyk msk..grg ikn tibe2 meletop..aku xtau cmne..hahaha".

"kwn "bunguk la ko ni..ckp la awl2..sia2 je aku besedeh..

nyampah la aku, kn da tbuat dosa kt laki ko ngutuk dia td".

lov "hehehe ade jgk kwn sygkn aku cmni ek..hahahaha -nanges- tibe2 je lov nanges.. lol

rugi lov xtepek pic tu kt blog..kalo tnjuk mmg cam real je kne pukul.. :P

la ni luka tu or lebam tu da ilang pn..hehehe






TIME NK KEMAS N ODIT MSOK BLOG.. HAHAHAHA


uikk awat golap nyok.. psg lampu psg lmpu cpttt :P


haaaa psg daaa lmpu. uih sepah2 kn? hahahaha


lov amek kt lemari pnohkn meje kompite..patu lov take pic sekor2 n msok lam ni..



haaa ingt sonang kaa.. huhuhu..



kengkawan yg nk pnjm tu korang nengok le dr cni nk bku hape..



jnji jga elok2 sudah.. -pastik cover dia pn jgn kuyak noo- >:)


kuyak jeee jnji ganti baru..hohohoho -tiada belas kasihan-




haaaa nah last pic utk kengkowang mendengki n gosip pasai haku..ahaks.. :P


yg lov kire ada 137 buah komek kesemuanya milik lov.. -tmasuk yg terdouble la- :P

apa lak..itu pun beli jgk hape..kene la kira ennn..


abg lov kate "eehh awk ni itu pn nk masukkn dlm blog?

org len sume cite best2 awk cite psl komek??? ade org nk bca ke?"


lov jwb "laen org laen cara n gayanyer" hahahaha -nta pape nta lov jwb en -..-''




erm k tu je la last cite psai komek lov..nti kalo ada baru lov msokkn lgik..



k bai cau cin cau..



BOSAN NGN CITE KOMEK LOV? K NI LAST!!!! ^^











NONONO..
v
v
v
bkn yg last..
v
v
v
ada lg okeh n lov akn tros bca n kumpul komek cmni lg n lg..
v
v
v
hahaha :P -minat sgt ke ni?- -yeyeye sya mmg minat gile- :P

KOMEK LOV . LAGI?













Khamis, 10 Februari 2011

MORE MORE N MANY MOREEEEEE #_#




opsss yg ni terbeli duerr -rugi wooo-











sedeh la cite ni....cam nyesal lak bca... xble hppy lps bca..bole wat nanges je.. uwaaaaaaa




KOMEK LOV LAGI..JGN MARAH AHH..







cite ni tsgt la cute...sonok!!





cite ni? eee geram je ngn cik muda tu..huhuhu

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang